Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2011-01-09 10:14:47 följande:

alla tanter och gubber verka ha porrat mycket inatt eftersom ingen behagar att vara vaken nu

joodå vi har vart vakna sen 6-7 nått men orkar inte riktigt läsa igenom tråden så en sammafattning skulle uppskattas :)
  • daddy XL
    upnorth skrev 2011-01-09 10:32:54 följande:
    Jag är vaken men brukar bli dissad här så jag orkar inte slå in mig i detta slutna sällskap.
    god morgon men här inne är det aldrig nån som blir dissad , är nog mest att det kan kännas så när dom babblar på som bara FN ibland ;).
    cajsasmamma skrev 2011-01-09 10:28:02 följande:
    sammanfattning om vad vi har pratat om

Sonens dejt som var 4h sen
    Porr
    Porr 
    Porr
    och nu är alla andra medvetna om orgien som Skäggis, Richard och Älgen hade på trådfesten

är ungefär det vad vi har pratat om ... fast det har vart väldigt stiljte i tråden i helgen eftersom alla verka ha haft fult upp med lite annat!!!

Hoppas att ni har haft en bra helg!!!
    jasså den orgien missade vi ju eftersom vi blev utkastade hehe 
  • daddy XL
    upnorth skrev 2011-01-09 10:41:19 följande:
    Är nog oxå som så att jag inte har tålamod :(
    bara kämpa på ;)

här har vi haft den riktigt bra iaf :) och nu ska daddy cool städa lite medans barnen wiiear lite ;)
  • daddy XL

här har vi TS ångest :( men bara kämpa på och ska väl se om man kanske bakar piroger idag igen lill grabben  la sig och grinade när det inte fanns några kvar och det innebär att man måste iväg o handla lite och senare blir det nog bara lungt så man är utvilad inför morgondagen :S

• daddy XL
    trolletsmamma skrev 2011-01-09 15:48:10 följande:

Har nån lyckats träffa nån här i tråden???

här är "_A_N_N" som  "träffat" TS iaf  firade nyligen 3 månader och känns verkligen jättebra  :D
  • daddy XL

god morgon här börjar jag dagen med standup :D  Russel peters "outsourced" kolla in den ! :)
    sovit massor som vanligt;)

• daddy XL
    SkäggBiffen skrev 2011-01-16 19:11:51 följande:
    Nä. Mitt har åkt hem!
    bläää för den känslan :(, KUUUUL att ni "klickade" :) men glöm inte  att hålla det mesta gulligull snacket utanför tråden så det inte blir för många såna inlägg  blir så jobbigt när man får  så jäkla många sidor att läsa då ;).

när e nästa dejt då:) ?
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2011-01-16 21:33:03 följande:
    Gulligulligulligulligull!  Kyss Drömmer Oskyldig Hjärta
  • daddy XL

god kväll tråden :)
    här har man vart mindre effektiv idag o slappat en del :) det behövdes ! men jobbade lite iaf osch skrev ihop ett ackord bara det tog ju typ 2 timmar  så varit duktig ändå och i morgon blir det badhuset med busgrabbarna ska sätta kameran på laddning o ta med den oxå ;).

ojdå ev gradivitet trolletsmamma hur känns det då? lite tidigt att dra slutsatser kanske ....?

• daddy XL
    trollkarl skrev 2011-01-21 22:15:49 följande:
    Måste flika in i ADHD debatten

@ trollet

Lägg av med din martyrinställning för helvete!
    Så jävla patetiskt att skylla på ADHDn.. Det andra fel me som e trasiga uppenbarligen!
    Fel dos
    ooh vi saknar dig ju ;)
    , tråkigt att du bara kommer med i "tråkiga" diagnos debatter :(
    pappakl skrev 2011-01-21 22:15:59 följande:
    Ge mig en tjej och det är nu!
    på dom bara haha
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D