Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
så ganska skönt att man slapp vara ute i kylan nå längre stund och man har ju dagis grinden ca; 20m från dörren ;)
och nu så ska jag gå över med sjuklingen och ta LÅNG promenad till jobbet så får vi se hur det går på jobbet oxå :S tur man har familjen så nära och att dom jobbar 3 skift typ så brorsan skulle vara ledig tills på onsdag ju och så att farmor kan ställa upp annars hade man varit borta en hel del ju :(
TRÅDFEST TRÅDFEST TRÅDFEST TRÅDFEST snart e det dags :) nu e det tyvärr snart dags för sängen så man e pigg i morrn eftersom jag ska jobba då , lite dåligt samvete pga att man e bort från barnen ännu mer men ska ta igen det efter jul tänkte jag :)
gokväll här kommer lilla dryga jag o kikar in som vanligt :) , jaa trådfesten är nära skulle väl egentligen jobba men man får prioritera lite tycker jag och övertala dom andra att jobba istället oxå :) ska bli kul att få träffa er allihopa nu ska jag ta upp grabbarna ur badet och fixa lite kvälls mat så dom somnar gott sen , ses senare ....
tackar för en jättetrevlig kväll även om det tar emot att säga det eftersom jag är en "..." haha bläää nu e man ensam hemm ao väntar på barnen ska komma hem igen :) men bläää va för att TS har åkt hem nu :(.
PS. Jag vann ;)