Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2010-11-29 08:35:47 följande:
    Godmorgon i tråden... nu är det vinter, det är ju apakallt ute... men min fina bil gick igång på ett kick o tog mig till kontoret... så en inte helt illa start på veckan =)
    god morgon här vakna man till grin och skrik från olika håll och äldsta ligger och sover nu men låg och grina när jag kom in och sa att han hade ont i huvudet och  va jätte varm så får se hur han mår när han vaknar igen  :S
    så ganska skönt att man slapp vara ute i kylan nå längre stund och man har ju dagis grinden ca; 20m från dörren  ;)
  • daddy XL

och   nu så ska jag gå över med sjuklingen och ta LÅNG promenad till jobbet så får vi se  hur det går på jobbet oxå :S  tur man har familjen så nära och att dom jobbar 3 skift typ så brorsan skulle vara ledig tills på onsdag ju och så  att farmor kan ställa upp annars hade man varit borta en hel del ju :(

• daddy XL
    NiklasS83 skrev 2010-11-29 13:50:24 följande:
    De vet inte alls vad det är
    Hög feber som inte vill gå ner sen fredags , mellan 40-41 grader. Han äter inte får dropp nu. Bara trött hela tiden. Han små " blåmärke" på kroppen och röda prickar vissa ställen , ont i hela kroppen.
    usch ,  och här hade visst äldsta grabben sovit hela dagen nästan och mellan killen hade ju röda prickar på bröstet men dom e på g bort som tur är  men får titta till äldsta lite senare han skulle få stanna hos farbror tills i morgon  :)
  • daddy XL

TRÅDFEST TRÅDFEST TRÅDFEST TRÅDFEST snart e det dags  :) nu e det tyvärr snart dags för sängen så man e pigg i morrn eftersom jag ska jobba då , lite dåligt samvete pga att man e bort från barnen ännu mer men ska ta igen det efter jul tänkte jag :)

Majuutschi skrev 2010-12-03 21:53:00 följande:
    Daddy badar hos sig o jag äter djungelvrål..
    :O djungelvrål har du kvar din gömma fast jag åt upp allt godis sist nästan ;)
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-12-03 22:35:43 följande:
    Jesh.. Lite djungelvrål kvar sen kryssningen.. Blir så enformigt med bara djungelvrål så det går inte åt så mycket.. Jag köpte ju typ 1kg lösgodis sist o du åt väl 750gr..

Blir nog sängen här oxå för det blev lite lite sömn inatt... Oskyldig 
     ;O , godnatt snygging ;)

godnatt tråden!
  • daddy XL
    NiklasS83 skrev 2010-12-04 08:55:52 följande:
    Cystisk fibros är en ovanlig sjukdom som innebär att det slem som finns på kroppens slemhinnor är för segt. Det beror på att de körtlar som producerar slemmet inte fungerar som de ska. Främst påverkas lungorna och mag-tarmkanalen.

Det sega slemmet stannar kvar i lungorna i stället för att transporteras ut. Det leder till att man får hosta, svårt att andas och upprepade infektioner i luftvägarna. Slemmet täpper också igen i bukspottskörtelns gångar, så att näringsämnen från maten inte kan tas upp.

Sjukdomen är ärftlig och Cystisk fibros går inte att bota, men med behandling kan sjukdomsförloppet bromsas upp, och man kan leva ett relativt bra liv trots sjukdomen.

info om sjukdomen ni som inte vet vad det är för något!
    Fan Vad jobbigt ! hoppas att han inte behöver bli så påverkad när man fått in rutiner och allt med mediciner att göra !
  • daddy XL

gokväll här kommer lilla dryga jag o kikar in som vanligt  :) , jaa trådfesten är nära skulle väl egentligen jobba men man får prioritera lite tycker jag  och  övertala dom andra att jobba istället oxå :)  ska bli kul att få träffa er allihopa nu ska jag ta upp grabbarna ur badet och fixa lite kvälls mat så dom somnar gott  sen , ses senare ....

• daddy XL
    cajsasmamma skrev 2010-12-05 18:11:51 följande:
    undra om ska skulle orka hålla sig vaken några timmar till ... vet inte vad som gör mig så trött... kan absolut inte beror på att jag var vaken till kl 4 imorse och steg upp kl 7,30...
    va nå liknande här ,men somna kanske 3.30 eller nått o gick upp 6.30 :(
    sonen08 skrev 2010-12-05 18:21:55 följande:
    ja inte var de jag som la det där tittar snett på de andra
    jag e oskyldig ! :P
  • daddy XL

tackar för en jättetrevlig kväll även om det tar emot att säga det eftersom jag är en "..." haha bläää nu e man ensam hemm ao väntar på barnen ska komma hem igen :) men bläää va för att TS har åkt hem nu  :(.

PS. Jag vann ;)

• daddy XL
    honkie skrev 2010-12-12 11:56:00 följande:
    men singelmammor? är det verkligen något att ha eller har det bara fetischerats av "ensam mamma söker"?
    av egen erfarenhet så kan jag säga att det verkligen är nått "att ha" :)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D