• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-19 19:28:47 följande:
    Njae,,,JKPG e FÖR stort för mig!O småsamhällena utaför präglasd för mkt utav "storstan"..

*hehhee.kan tänka mig att det myllrade..kul atts e men ´FY katten vad hemskt att leva i det :S

Jag äääälskar västkusten.. grebbestad e min pärla.. men fyy för att bo där höst o vinter :S Blåsigt o rått e inte min melodi.. jag gillar Snö o riktiga vintrar =)=)
    Har aldrig varit Grebbestad, Brukar vara i Varberg på sommaren eftersom min förra granne har husvagn där nere
    Cee skrev 2010-06-19 19:30:38 följande:
    Jag var duktig o stängde ner pizzerians onlinebeställning och började med maten nu.. Blir färskpotatis med kall örtsås o  stekta öringsfiléer (från våra egenupptagna öringar) m citronpeppar. Osså lite ungsrostade wokgrönsaker t det med rosmarin =)=)=)
    Ok, är ingen fiskmänniska

hade varit bättre med pizza
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-19 19:36:03 följande:
    PARTYYYYYYYYY

Skål på er Cool
    Jag vill juh med :S

Hoppas du får suuuuuuperkul nu då!!!!
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-19 19:36:13 följande:
    Har aldrig varit Grebbestad, Brukar vara i Varberg på sommaren eftersom min förra granne har husvagn där nere
    Jag var duktig o stängde ner pizzerians onlinebeställning och började med maten nu.. Blir färskpotatis med kall örtsås o  stekta öringsfiléer (från våra egenupptagna öringar) m citronpeppar. Osså lite ungsrostade wokgrönsaker t det med rosmarin =)=)=)

Hahahaha... fisk ejuh underbart gott!! O spec när man fiskat upp den själv =)=)=)=) MUMS!

Grebbestad e heeelt underbart o pitoreskt o mysigt o oförstört... inet överexploaterat som smögen
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-19 19:36:13 följande:

O jag väntade juh o väntade o väntade på att du skule komma.. men du har juh inte ens dykt upp m den utlovade frukosten än ;P
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-19 19:36:03 följande:
    PARTYYYYYYYYY

Skål på er Cool
    skål skål,

ha en kul kväll
  • MysTic PrincesS
    Cee skrev 2010-06-19 19:37:16 följande:
    Jag vill juh med :S

Hoppas du får suuuuuuperkul nu då!!!!
    Kommer ta det lugnt.. har inte druckit sen halloween.. o så fanns det bara sprit här... blir inte den mest stillsamma av den drycken Drömmer får hoppas på noll skandaler ikväll...
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-19 19:39:24 följande:
    O jag väntade juh o väntade o väntade på att du skule komma.. men du har juh inte ens dykt upp m den utlovade frukosten än ;P
    den som väntar på nåt gott
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-19 19:42:45 följande:
    Kommer ta det lugnt.. har inte druckit sen halloween.. o så fanns det bara sprit här... blir inte den mest stillsamma av den drycken Drömmer får hoppas på noll skandaler ikväll...
    he he, jag vill vara med när du återberättar den här kvällen imorgon
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-19 19:42:45 följande:
    Blir spännande att höra i morgon vad som skett under kvällen ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-19 19:42:58 följande:
    den som väntar på nåt gott
    mmm..den stackaren svälter ibland ihjäl ;P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D