• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • sonen08

va som vi alla var på fika o vi prata dieter då en av tjejerna gick på pulver diet och en annan hade gjort magsäcksoperation för några år sen..Hon Påstår de är bara pluff o båg hmm vår vän gick ner 20 kg på diet...Är de bluff då...Hon tror hon vet allt o är bäst....Hon låter hennes barn ligga o skrika sig till sömns när vi var på fikan....Hon är superspeciell...GHan fick ligga på ett kallt trägolv o äta själv hon vägra ha han i famnen.....

• sonen08
    figurehead skrev 2010-06-19 12:10:11 följande:
    jag har gått nybörjarkursen nu i vår, ska fortsätta till hösten har jag tänkt.

jag tycker det är vanligare att tjejen vill föra
    hehe tjejer som INTE kan dansa eller dansar emd en dålig partner vill oftast föra Är de en partner om kan leda så är de super för då blir de riktigt bugg
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-06-19 12:11:16 följande:
    va som vi alla var på fika o vi prata dieter då en av tjejerna gick på pulver diet och en annan hade gjort magsäcksoperation för några år sen..Hon Påstår de är bara pluff o båg hmm vår vän gick ner 20 kg på diet...Är de bluff då...Hon tror hon vet allt o är bäst....Hon låter hennes barn ligga o skrika sig till sömns när vi var på fikan....Hon är superspeciell...GHan fick ligga på ett kallt trägolv o äta själv hon vägra ha han i famnen.....
    bluff är det väl inte, men oftast går man ju upp de där kilona fort igen när man går över från pulver till riktig mat.
    sonen08 skrev 2010-06-19 12:12:49 följande:
    hehe tjejer som INTE kan dansa eller dansar emd en dålig partner vill oftast föra Är de en partner om kan leda så är de super för då blir de riktigt bugg
    Vet inte vilket jag ska skylla på

Nej, men en tjej som är lite följsam och alert är inga problem att dansa med.
  • MysTic PrincesS

Klottermaskiner är vad ni är

Nu ska jag iväg och fira systerdottern som fyller 3 idag

Sen överväger jag att snoka reda på lite alkohol.... skulle inte vara fel att gå ut... tungan behöver motion Tungan ute

Ha en bra dag.. syns la ikväll... kanske

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-19 14:11:40 följande:
    Klottermaskiner är vad ni är

Nu ska jag iväg och fira systerdottern som fyller 3 idag

Sen överväger jag att snoka reda på lite alkohol.... skulle inte vara fel att gå ut... tungan behöver motion Tungan ute

Ha en bra dag.. syns la ikväll... kanske
    behöver du alkohol för att bota tunghäfta?
  • sonen08

har vart ute o gått i 3 h Känns super Nu är de partymusik i högtalarna Sonen dansar bakom mig just nu till alexander rybak...hehhehee

• figurehead
    sonen08 skrev 2010-06-19 15:15:02 följande:
    har vart ute o gått i 3 h Känns super Nu är de partymusik i högtalarna Sonen dansar bakom mig just nu till alexander rybak...hehhehee
    gött, kör hårt ikväll nu
  • sonen08

nu är de inte mångar timmar kvar.-D wieeeeeeeeeeeee party musiken är högre och sonen dansar loss ska strax börja fixa mig HOT mama

• sonen08

blev aaaaaaaaaaassnyggt när ja föna håret

• figurehead
    sonen08 skrev 2010-06-19 17:00:36 följande:
    blev aaaaaaaaaaassnyggt när ja föna håret
    se där ja, nu blir du farlig ikväll
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D