Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-12-25 10:24:30 följande:
    obra, hoppas det går äver snart.
    hoppas ja med men har ju inget planerat in nu förrän den 10 jan

Ska försöka skriva ihop lite arbete nu under jullovet och plugga till omtentan med...

AND GESS WHAT sonen ääääääälskar sin tuttutt tröja Polistrjan
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-12-25 10:39:17 följande:
    Ja passa på att plugga lite nu när det är lugnare för dig.

Haha, var väl det jag trodde. Han skulle bara leka av sig lite först med sina nya leksaker inan han fattade tycke för tröjan
    hehehe han hade inte tid och sova igår heller hehehe Somna kl 21 var ju roligare o leka med allt... Sen är han sååå goer mot sin vovve hehehe. sååå ja vaffvaff säger han sååå jaaa o klappar den

Även om han somnade 21 så skulle han promt upp kl 6 imorse men jag fick han att ligga till halv 8 sen orka han inte mera
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-25 11:13:52 följande:
    Men jihaaa.. mer jäkla snö

Nästa år skippar jag julmaten och äter pizza ist, känner mig som en miss piggy idag.... varför blir man så uppblåst av julmaten? Och varför ska den vara så förbannat salt? Kräks

Och får se om det blir utgång idag, är inte så sugen faktiskt... kallt kallt och åter kallt ute ju... Tungan ute
    Nästa år får jag äta juuuuulskinka mums fick inte äta nån julmat iår

JAAAAAAAAAAAA jäkla snö bara för den finns såååå mycket sååå kan jag inte åka upp o fira nyår med mamma o pappa som jag sett framemot sen början av året
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-25 11:44:46 följande:
    Snön ställer ju bara till elände för folk

Neej, vad surt för dig vart bor de då?
    De bor i skaraborg.. Men alla tåg här nere i skåne är försenade eller inställda pgr av detta pissvädret.... Så det känns inte såååå motiverande o åka tåg/buss och hålla på byta eller stå och vänta i flera timmar med en liten... Då hoppar jag det
  • sonen08
    MrC skrev 2010-12-25 11:48:41 följande:
    Jag fyller jämnt sommaren efter nästa jul och tänkte ge mig själv en fin julklapp + fin födelsedagspresent i kombination.

Min mamma var 20,5 när hon fick mig och fyller alltså jämt nästa vinter. Tanken var först att hon skulle med, men nu fick jag veta att hon inte vill med. Så istället får jag leta nytt resesällskap. Hoppas man inte är singel om 1 år, så man kan ta med en flickvänn till Bali!
    och jag fyller jämt om 3 år och de gör sonen med hehehe vi pricka in det med ja hans pappa fyller med jämt det året.. Men det är inget jag bryr mig om

Hoppas vi alla är upptagna om 1 år eller önsketänkande vi har ju redan 1 par i tråden och en som är på G och bli upptagen om hon inte redan är det

Min dejt på måndag blir nog inställd som de verkar nu
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-25 11:58:06 följande:
    Känner du ingen lastbilchaffis du kan åka med?
    nix och jag tror inte de kör dit hehhe... min son hade nog inte gillat sitta instängd så
  • sonen08

Sonen har inte hostat något sen han somnade hoppas verkligen han är på G och bli fri från hostan.. Han har iofs hostat i förmiddags när han håller igång.. Men hoppas det blir bättre. blir och gå in imorgon o hoppas apoteken är öppna för köpa hostmedicin

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-25 12:32:57 följande:
    De går ju iaf framåt, värre med tåg + buss fast det är nog inte kul för grabben att sitta så länge i en lastbil
    OdinsTrueSon skrev 2010-12-25 12:29:49 följande:
    god jul på er!
    Detsamma
    Sant men vi hoppar det nu... Orkar inte bli mer besviken än vad jag redan är..... Huvudsaken är att sonen älskade alla julklappar igår Synd att han inte får träffa mormor. Sist vi sågs var det ju bra mindre än 1 dygn då vi åkte till borås i sept eller okt hehe...
    för o fira min faster som gift sig.. MEn men vi får ta det längre fram när snön inte är i vägen.. Var rätt glad att vi slapp åka nånstans o fira jul igår egentligen.. Förra året vart det ju inte lika mycket snö på julafton så vi hann ju upp och slapp massa förseningar med tågen.. Kommer åka upp nästa jul tror jag med till mamma o pappa.. Får se om man har bil eller ej då eller kille som kör hehehe.. Önske tänkande

Det som blir mitt mål nu är iallfall lyckas gå ner mina kg började idag med nya piller så får se om det händer något på vågen men ska iallfall gått ner 15 kg till sommaren
  • sonen08
    OdinsTrueSon skrev 2010-12-25 12:39:02 följande:
    fick ni nått fint? Skrattande
    ooooja fick precis det jag önskade mig ja förrutom den där killen med filten den kom aldrig tomten med

men vad gör det när man såg sonens ansikte skina som solen när paketen låg under granen och han roffa åt sig de största direkt o sa min wow titta mamma
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-25 13:22:00 följande:
    Ja huvudsaken är ju att grabben din är glad och det kommer ju fler jular.

Du kommer nog träffa din prins charming snart

Vad är det för piller då?
    Japp det är jag glad över... förrutom hans idiot till pappa som anser hans flickvän är viktigare...... han stängde av sin telefon enbart för att INTE bli störd... han är en idiot....

får hoppas jag med träffar nån snart

Det är piller som ska öka förbränningen får se om de funkar
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D