Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
hoppas sonen piggar på sig
sen ser de mörkt ut med att kunna åka upp till mina föräldrar nästa vecka
Nu är alla paketen inhandlade Längtar tills sonen somnat så man kan smyga fram alla paket under granen och nuuuu kan jag fota allt japp tomten kommer med en digitalkamera till mamma
Nu ligger alla paketen under granen ååååå hehe längtar nästan mer än sonen gör för o se hans min imorgon när han vaknar hehehe
Har ju nuuuuu så jag kan fota jag håller faktist på ladda batteriet så jag kan fota massa massa massa imorgon
önskar jag hade en bil så man kunde köra upp till mamma o pappa men de har jag inte
usch vad jag lider med sonen som hostar och vaknar av det kvittar om han ligger högt upp.. kan inte heller ta febern på han o se om han har feber.. mammas älskling uuuusch.. lär ha det ännu värre imorgon natt om sonen åker till pappa imorgon då han lär vara i farten där hela tiden...
Blev inget bingo spel med kompisen jag glömde köpa lott sen så palla jag inte gå ut och köpa lott när sonen ändå var dålig.... sitter i soffan o är astrött kanske var rätt bra de inget blev hehee.. tror jag ska förflytta mig till de bed
jaha så jag får prata med mig själv nu nä jag äntligen kan sitta uppe dygnet runt utan strul med uppkoppling vaa snälla ni är dååå not
GOD JUL PÅ ER ALLA
Här har vi precis öppnat julklappar och jag hmmm tror sonen älska allt han fick åååå wow titta mamma wow åååå mamma biiiii tutttut åååå titta hehe så ja de var nog uppskattade