Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2010-12-23 18:26:34 följande:
    mysigt o få vara med när han ser granen o julklapparna

hoppas sonen piggar på sig
    japp tyvärr tror jag inte hostan ger med sig han vägrar ju vara lugn

sen ser de mörkt ut med att kunna åka upp till mina föräldrar nästa vecka
  • sonen08

Nu är alla paketen inhandlade Längtar tills sonen somnat så man kan smyga fram alla paket under granen och nuuuu kan jag fota allt japp tomten kommer med en digitalkamera till mamma

• sonen08
    jejosa skrev 2010-12-23 19:07:14 följande:
    men de är såna de små liven, de är inte ofta lugna - det är när de är för lugna iofs som man börjar bli orolig...
    ajda, du menar pga tågkaoset?? :/
    oja de är full fart hehe.... sonen fick en vovve av sin mormor o morfar idag eller ja  jag köpte den efterlängade vovven hehehe den går o skäller här hemma och han ska sova med den med så nu ligger han o hunden och myser i soffan

japp pgr av tågkaosen så lär vi inte kunna åka tågen i hela kristianstad är inställda de senaste dagarna.. pgr av detta vädret... idag har de snöat/blåst massa men inte vart kallt men dessa små små små flingorna biter ju tag i kinderna
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-23 20:26:18 följande:
    gulligt

vi hoppas på att det ordnar upp sig under nästa vecka då så du kan åka
    Tror inte det så vi får nog fira nyår hemma
  • sonen08

Nu ligger alla paketen under granen ååååå hehe längtar nästan mer än sonen gör för o se hans min imorgon när han vaknar hehehe

Har ju nuuuuu så jag kan fota jag håller faktist på ladda batteriet så jag kan fota massa massa massa imorgon

önskar jag hade en bil så man kunde köra upp till mamma o pappa men de har jag inte

• sonen08

usch vad jag lider med sonen som hostar och vaknar av det kvittar om han ligger högt upp.. kan inte heller ta febern på han o se om han har feber.. mammas älskling uuuusch.. lär ha det ännu värre imorgon natt om sonen åker till pappa imorgon då han lär vara i farten där hela tiden...

• sonen08

Blev inget bingo spel med kompisen jag glömde köpa lott sen så palla jag inte gå ut och köpa lott när sonen ändå var dålig.... sitter i soffan o är astrött kanske var rätt bra de inget blev hehee.. tror jag ska förflytta mig till de bed

• sonen08

jaha så jag får prata med mig själv nu nä jag äntligen kan sitta uppe dygnet runt utan strul med uppkoppling vaa snälla ni är dååå not

• sonen08

GOD JUL PÅ ER ALLA TomteTomte

Här har vi precis öppnat julklappar och jag hmmm tror sonen älska allt han fick åååå wow titta mamma wow åååå mamma biiiii tutttut åååå titta hehe så ja de var nog uppskattade

• sonen08
    figurehead skrev 2010-12-24 10:33:35 följande:
    kul att han blir så glad för paketen.
    hehe ja.. men 2 var mindre uppskattande Han bara näääääääääääääääj när han fick 1 tröja och 3 kalsonger hehehe de slängde han på mig hehehe...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D