Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-12-24 10:50:23 följande:
    Hehe, ja, vem vill ha mjuka paket??
    Men det var ju en poliströja och poliskallingar de borde han gillat
  • sonen08
    MrC skrev 2010-12-24 10:59:41 följande:
    sonen08 skrev 2010-12-24 10:53:46 följande:
    Men det var ju en poliströja och poliskallingar de borde han gillat
    Hahaha figuren! Du är ju hur kul som helst.
    Synd att inte sonen08 förstod dit roliga skämt!
    Jag hajade direkt! SKitkul SkrattandeTungan ute
    men åååååååååå hur tusan hamna du på de ämnet?????
  • sonen08

Sonen fick vara hemma hos mig idag... MEN det kommer en tomte hit och hans pappa kommer hit då med Så sonen får lite jul iallfall

• sonen08
    jejosa skrev 2010-12-24 14:03:10 följande:
    bra att det löste sig till det bästa!

ha en underbar dag!
    Ja fast nu blir det ännu kortare träff med hans pappa och vet en som kommer bli jättelessen när han ska gå sen
  • sonen08

hehe man kan ju alla utantill med detta......inte lika kul som när man var barn

• sonen08

SUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! säger jag........... Tycker synd om min son som har en SÅN idiot till pappa.......

• sonen08
    Crazy M skrev 2010-12-24 19:35:48 följande:
    Vad har han nu gjort då?
    Han sa i förmiddags att han skulle komma hit och "tomten" skulle komma med.. jag frågade jaha men de andra hemma hos er då?? ska de med.. Näää sonen är ju viktigast ja bara okej va bra du prioriterar rätt för 1 gångs skull.. Hmmmm klockan blev 3 och han säger näää men vi kommer efter julklappsutdelningen efter kalle.. jaha men då blir det alltså efter 4 ja något sånt säger han..... Jaha klockan blev halv 5 kl blev 5 då dyker de upp är här i de minutrarna som sonen öppnar julklapparna JA ingen tomte kom heller... Exet säger nää jag ska inte stanna för jag måste till tjejen för jag ska fira med henne.... jaha och din son då?????? nej han är inte alls viktig inte ens på julafton..... SUCK
  • sonen08

Får se hur det blir på måndag skulle ju till hbg men alla tågen är inställda här i stan så ser rätt mörkt ut... kan ju inte få tag i han heller....

• sonen08

Hoppas nån affär har öppet imorgon...apoteken verkar ha stängt alla attans bananer då hostmedicinen är slut nu hemma glömde köpa igår o idag ville jag inte dra ut sonen...Men han har inte hostat lika mycket idag tack vare att jag hållt oss inne och inte för livliga aktivteter...Hoppas natten blir mildare....

Dock har jag fått hsotan med då sonen igår hostade mig i ansiktet flertalet gånger

• sonen08

Hello.... sonen hosta knappt inatt eller ja en hel del igårkväll men inte under resten av natten... Däremot har jag fått skiten med då sonen trilskades emd när ´jag prata med min mamma i förrgår att hosta mig rakt i ansiktet så känns som jag har en strypt  katt i halsen.......

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D