Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-12-20 21:12:44 följande:
    men ni två ska över på tivoli?
    yes men gå på något som tillhör dec månad
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-20 21:21:36 följande:
    julmarknad???
  • sonen08

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej har precis lämnat sonen på dagis MEN blir hemstudier idag....magen är inte hundra jaaaa ni veeet...........

SÅ passar på o skriva om dyslexin i vetenskapsrapporten istället,,, så man får den gjord så man kan ha lite "lov"

• sonen08
    jejosa skrev 2010-12-21 08:48:17 följande:
    bra där.. lycka till i pluggandet
    tack... vaknade inatt av en hemsk dröm... att nån bankade på dörren och försökte komma in vid 4 sen kunde jag inte somna om
  • sonen08
    MrC skrev 2010-12-21 09:45:33 följande:
    Förvånad vad tror du dom ville?
    vet ej eftersom de var en dröm.....
  • sonen08
    MrC skrev 2010-12-21 10:09:24 följande:
    meh! även om det var en dröm tycker jag man kan kräva en förklaring när dom kommer mitt i natten och väcker folk! {#emotions_dlg.djavulsk}
    öööö????? oftast brukar jag vakna utan att veta vad som hände....... men
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-21 10:02:08 följande:
    illa, det är ju så svårt att koppla av o somna om efter en mardröm... :/
    ja verkligen
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-21 15:06:33 följande:
    Hejsan

Hoppas att studierna går bra idag !!
    helt ärligt nopp... har kollat lite i böckerna men vet ej hur jag ska börja skriva.... sen har min pedagogiska grundsyn som en lärare skullat läsa inte gått o skickat så fått skicka om den 2 ggr.... nu tröttna jag och bara kopierade texten så vet jag att hon kan läsa den.... ska strax åka och hämta sonen....
  • sonen08

Skola imorgon sen leeeeeeeedig iofs ska jag plugga över julen med... MEN jag slipper gå upp tidigt och kan sitta hemma eller ut och åka pulka eller göra vad vi känner för jag och sonen

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-21 15:18:17 följande:
    skönt att göra allt i sitt eget tempo
    hoppsan har tydligen inga lektioner imorgon... varför ska man KOMMA på de såååååååååå häääär sent.. då kunde ju sonen vart ledig imorgon jaja vi får se hur vi gör... är bara 1 ord pers på hans avd... resten är antigen sjuskrivna eller på semester
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D