Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

SadanHussein skrev 2010-10-01 17:13:11 följande:
    * Singel:nej
    * Snygg:om du är full
    * Trogen:självklart inte
    * Fräsch:ibland
    * Snäll:ehöm.
    * Social:som du ser.
    * Ärlig:alltid
    * Tycka om barn:nej
    * Ansvarstagande:beror på.
    * Kärleksfull:nej
    * Romantisk:sålänge du är tränad
    * Glad/positiv:alltid.
    * Bra i sängen:har du testat hur det går att vara i sängen med en babian?
    Och du kan väl tillägga att du är fjorton barnsfar???
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-01 18:43:00 följande:
    Imorgon ska ja banne mig ut och gå en lååååååååååååååååååååååååååååång promenad med sonen.. Har inte gjort något denna veckan mot vikten Vart för mycket motgångar och skit.. Men nu ska de banne mig minskas med portioner och röra på mig mera
    Jag älskar att gå lång promenader !!! Helst när det är mörkt för då rensar man hjärnan totolt! Men Kan bara gå max 1km och sen ha jag ont i knät igen!! Ska tydligen på kontroll igen på tisdag :/

Nästa verka ska jag börja med GI kost, måste gå ner mer och snabbar , än vad jag har gjort!!!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-01 18:56:10 följande:
    ja har inte gått låååånga promenader på ett tag utan de blir bara på stan men de är ju inte samma sak.. har en son som INTE vill sitta i vagnen.. så vi får se.. får väl gå extra långt för de ska ta något   Förra året gick ja ner 10 kg för då gick ja till sonens dagis o fram o tillbaka överallt.. min cykel vart snodd så fick ju gå till dagiset då som ligger på andra sidan stan..
    Jag har inte heller gått på länge men under senhösten /vintern kommer jag att gå igen!!
  • cajsasmamma
    Mr Espresso skrev 2010-10-01 18:53:53 följande:
    Att en Mariestad kan smaka så himmelskt gott
    Läska mig inte Skrikandes är så sjukt ölsugen!!!
  • cajsasmamma

Goooooooooood förmiddag!!!

Hur är det med er alla!!

Här är det kyligt men soligt på en och samma gång!!!

Ha vart i mammas och pappas stuga och bestämt tapeter och färg , så nu vill jag fixa mina hallar hemma, ska se om jag inte gör det nu snart!!!

Nä nu ska jag till stallet och pyssla om några av hästarna !!!

• cajsasmamma
    Pejgan skrev 2010-10-02 11:40:25 följande:
    åååååh jag hatar mina bihålor!!

Jag har aldrig ALDRIG haft problem med dem förrän för en månad sen och nu är det andra ggn på en månad.... inte förkyld, inte hostig men SÅ jäkla ont i huvudet...
    Usch för bihållerna , min syster har problem med dom och hon har nästan jämt ot i dom!!
  • cajsasmamma

Isno;

Offra jobbet, fast om du är med i facket och blivit lovad att få jobba 8timmar/dag så ska du prata med ditt fack! (det tycker jag iaf)

• cajsasmamma

Förresten kan inte din son få spec. hjälp på fritids att göra  läxor ??? Så slipper han göra det när han kommer hem?

• cajsasmamma

Olalalaaaaaaaaa här var det ju livat idag!!

Va gör alla???

jag har precis lagat mat till min pappa och 3 av hans kompisar . Jag tyckte att det vart smaklöst men alla fyra åt som det var det goaste dom hade ätit ?!?!!

Ska hem och städa , men innan det blir det nog en titt i "stugan" och se hur tapeterna ser ut :)

• cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-10-02 16:38:21 följande:
    vad blev det för gott?
    Gratäng med potatis, SUPERstark chips från Rusta, köttfärs morot, ärter!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D