Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-09-30 14:05:09 följande:
    Påminn mig inte.... är alltid ute i sista sekunden och panikhandlar.. jag hatar att shoppa... faktiskt.... förutom när det gäller roliga prylar som tekniska saker eller möbler

Förra året hamna jag på tv, dagen innan julafton de gjorde nått inslag om sista minuten handlare... jag satt i bakgrunden med snurrande ögon

Hahaha!!!! Du låter som en typisk sista-minuten handlare med snurrande ögon!
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-30 14:13:08 följande:

Och varje jäkla år säger man att man ska handla i tid nästa gång..... men det kommer inte ske i år heller Tungan ute
    Men det är mycket billigare att handla allt tidigt!!!

Förra året köpte jag i början av eptembet till alla barnen ;)
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-30 14:17:50 följande:
    jahapp.. nu var dagis personalen på mig om att ja borde kolla ludwigs hörsel.. Då de tycker inte han lyssnar när de säger hans namn.. HAns pappa sa bara va var de ja sa.. har sagt de i 1 år enligt han.. Sonen hör ju men ibland när han gör saker lyssnar han inte.. Då han är heeelt inne i det han gör.. .. hmmm om han misstänker något varför kollar han inte upp de??? Ja försöker ringa bvc men nån som vet vart man ska vända sig??
    Så sa dom på BVC till min syster om hennes yngsta som, och nu har dom sprungit hos olika örondoktorer och dom hittar inget fel på hans hörsel, men hon säger att han inte hör!!! Han bara skiter i vad kärringen säger !!
  • cajsasmamma
    sugar rush skrev 2010-09-30 14:12:52 följande:
    ja vill oxå bli tomte
    Förresten hur många yrken ska du ha människa???
  • cajsasmamma
    sugar rush skrev 2010-09-30 16:09:30 följande:
    ja är ung.. jag har tid

hur många är vi uppe i?

präst
    piskarinna
    vaktmästare
    tomte

nått ja har glömt?

Ja du är ju ung fortfarande!!!

Jag har med börjat fundera på att söka mig till nåt annat deltid jobb, är för rastlös och bara jobba med min pappa om dagarna, vill ju träffa folk och ånt om dagarna ...
    Har skrivt till några butiker att om dem söker extra personal under julhandeln ska dom ta kontakt med mig...

Första gången i mitt  liv som jag söker jobb!!! Så nu ska vi se om det är så svårt som alla säger Obestämd mellan sista jobben var jag arbetslös i hela 4dgr sen ringde dom från mitt sista jobba att jag skulle börja jobba hos dom  Och sen börja jag med mitt eget!!!
  • cajsasmamma
    Pejgan skrev 2010-09-30 17:15:30 följande:
    *ser blond ut*

man stoppar dem ju bara i bestickshållaren?

*ser ut lika blond som Pejgan"

och glasen ställer man up och ner på översta gallret???
  • cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-09-30 17:26:22 följande:
    MEH!

jag trodde ALLA visste att tomten kommer från Rovaniemi
    Ja det visste jag ;) och jag vet med att Rovaniemi ligger i Norra Finland ;)
  • cajsasmamma

Skulle ta ett avslappnat bad nyss !!!

Men så här låter det hemma hos oss(hos min mamma) jag har bara dusch men passar på och bada hos min mamma ibland!

Efter 30 sek

Knack-knack

MAMMA!!! Lissi ha ingen vatten!

1min senare

Ska jag ge Lissi vatten???

JA gör du det???

efter 2minuter

Mamma Lissi hade vatten men jag gav henne mer och sen bytte jag vatten till henne

efter 30sek

H ha du plockat ut kläderna från golvet??

Ja det har jag!!!!

efter 3minuter

MAMMA jag måste kissa!!

Och så va det slut med den badstunden Skrikandes

• cajsasmamma
    Plantagen skrev 2010-09-30 20:52:48 följande:
    Ok, jag tar tillbaka mitt utalande om att ge min vänstra arm för ett badkar, haha.
    Och du kan få några av mina som jag har haft till hästarna!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D