Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

"Släpar mig in o faller ihop  som en hög med gammalt skinn med en aningen människa i"

Fifaan, stämplade in på jobbet 05:20 i morse, full rulle hela dagen o stämplade ut 15:30, burnade iväg in till stan, handlade o sedan full gas hem, kom hem o hann ställa kassen på bordet innan sonen kom. Morsade hälsade o babblade en liten stund, sen ut o tog in hingstarna till stallet, på med röjsågen o ut i deras hage för att röja ner resterande kardborrplantor o få ut dem ur hagen, 2h senare så är det klart o då ner till stallet o plocka bort alla kardborrar från hingstarna som var fullkomligt täckta av dem...svansar o manar o pannluggar var som stora hårda taggiga paket Obestämd, 1.5 timmar senare så är båda kardborrfria och blir utsläppta i hagen igen o jag o dotra kan gå in

Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-05 21:33:28 följande:
    Isnogood

Ska vi diskutera puff nu då? Oskyldig

Ålder, matvanor, sovvanor, avmaskad?

Född 13e mars 2010
    Äter torrfoder, burkmat, matrester o en o annan mus/ råtta
    Sover gärna , lite här o var o hur som helst Drömmer
    Avmaskad o rengjorda öron efter "regelboken"

Är helsyskon med Piff
  • Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-05 22:00:32 följande:
    Mhm...26 v gammal mao... snart dags för kulorna att snippsnippas då... hehe

Och han är van att gå ute gissar jag?

Här finns det tyvärr ingen katthiss än så missen skulle ju bli "instängd"... hmm

VA..?!? Ingen KATThiss..?!?

Va boru på för ställe egentligen Obestämd

Jupp, van att....åtminstone bli utslängd då ja tycker 6 kattungar håller igång lite väääääääl mycket emellanåt Tyst men han har det inte som något krav... Drömmer
    Han är ganska stadig i kroppen, så jag kan tänka mig lite av "katten Gustaf" över honom Tungan ute eh, inte tjock alltså, men...stadig.

Sålde en av de små kattungarna i dag (eller rättare sagt, dotra gjorde...jag var på jobbet) Sotarn, min totala favorit, enda katten jag träffat som slänger sig på rygg när man försöker klappa honom bara för att han vill bli klappad på magen
    -Flyttade hem till ett äldre par som varit tvugna att ta bort sin katt (den de hade blev 20 år!!!) Även Sotarn hamnar i lägenhet utan katthiss Oskyldig 
  • Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-05 22:14:27 följande:
    Jag e bra sugen på en röd kissesmisk...... men hur tusan löser vi transport? Förvånad

Är jag riktigt klok... 2 galningar i hushållet istället för 1....  hoppas den 4bente är rumsren isf?
    Förvånad O JAG hoppas att ni tvåbeningar är det..!!! Förvånad

Japp, ruskigt rumsren, inte en olycka utanför lådan även när städtanten inte varit där o kraffsat rent på ett tag Oskyldig

Transport...... Hur många frimärken tror du ja behöver fästa i pälsen..?
  • Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-05 22:23:35 följande:

Jag har inte en aning, men tror man får väga innan man vet hur många frimärken det blir

Fast jag undrar hur du ska få i honom i kuvertet? Förvånad o blir han inte fasligt platt då med?
    Ok...om ja låter honom fasta några dagar så blir det alltså billigare {#emotions_dlg.djavulsk} oh, en aningen platt kanske han blir... kan ju iof använda mig av ett "bubbelkuvert" (filar ner klorna först då) men sen beror det ju på vad postsnubbarna slänger för bråte över honom, kan ju bli lite tragiskt om de skickar ut telekatalogerna i samma veva Död

Men, e han platt när han kommer fram så får ni ju ta o puffa till honom Cool
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2010-09-06 14:03:13 följande:
    Jag säger bara PÄLSGLANS masssor med pälsglans så fastna inte jävlarna!!!!!!
    Attans...ska prova att dränka dem i det nästa år för ja använde nog inte tillräckligt mycket, men desto mer flug/myggmedel Obestämd
  • Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-06 20:41:14 följande:

Undrar om bombroteln skulle rycka ut om det dök upp ett jamande pkt på posten?
    Tyst

Äh, bombhundarna  drar sin väg vid första fräsandet Drömmer
  • Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-06 20:58:08 följande:

Vilken syn... en stor burrig och fräsande ligist får tuffa snuthundar att gny i ren skräck
    Tänk vad en psykoblick kan göra Drömmer
  • Isnogood

Ååååååååå....börjar få ångestkänslor över våren o sommaren som kommer
    Då flyttar dotra hem till sin pappa som bor närmare staden hon ska plugga i, vilket betyder att jag inte ensam orkar / har tid, att ta hand om 4 hästar... Så, nu diskuteras det  Hur / vad / på vilket sätt / när osv i all oändlighet.
    Islänningshingsten kommer antagligen att lämnas ut på foder....eller säljas "gah" velar massor där då vi vill (min mamma o jag) ha ett föl efter honom med islänningsstoet vi har hemma.
    Shettishingsten ska säljas, sonen är inte glad över detta, o andra sidan så gör han ALDRIG någonting med "sin" häst Obestämd så där har han inte mycket att säga till om...
    Bra stam, travstam, mycket tömkörd men inte spänt för vagn ännu...han är "blaha"-riden (sutten på med ledare som gått / sprungit runt)....men han är hingst... o inte särskilt vacker (tråkbrun)... så ja lär behöva hota någon för att de ska ta honom... Kanske, kanske fungerar det om jag sätter ut westernsadeln och bröstselet på annons o lämnar honom med på köpet  Obestämd  Tyst  Oskyldig

Fiiiiiifaaaaaaan vad allt ska vara jobbigt då

• Isnogood
    Majuutschi skrev 2010-09-07 21:57:34 följande:
    Usch då vad jobbigt... Du får leta på en dräng som jobbar med betalning i natura så löser sig mycket..
    Jättejobbigt

Ja, den tanken har slagit mig med
    Men hittills så har ja bara lyckats dra till mig 24-åringar o där runt Obestämd o ja tror att ja vill ha någon aningen äldre om det ska kunna fungera i längden...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D