Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Banshee Queen skrev 2010-08-06 22:31:27 följande:
    Jättetråkigt, kan ju vara så att han var en mycket osäker individ, han fick kalla fötter helt enkelt. Tyvärr får det ju till konsekvens att "sonen" tar illa vid sig när det kanske inte alls var hos henne problemet låg.
    Precis, jag har stött ihop med många sådana män under min tid med olika kontakter...hör väl till livserfarenheten kan jag tänka mig.
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-08-06 22:38:46 följande:
    neeej du behöver inte bli lessen.. NI är bra människor allihopa... De är mig de är fel på.. Ja orkar inte jaga killar längre får bara foten....
    Lyssna på mig:

DET ÄR INTE FEL PÅ DIG

-Hörde du..?

Du är också en bra människa, enda felet är att du inte träffat rätt man ännu, men det har inte jag gjort heller och det betyder inte automatiskt att det är fel på mig...bara det att jag inte träffat rätt

Så sluta jaga, gör som jag, lev o ha kul o låt resten hända om det händer
  • Isnogood
    Banshee Queen skrev 2010-08-06 22:50:20 följande:
    Nu har jag helt ärligt inga direkt dålig erfarenheter av män, i mitt fall blir det oftast dom som tycker jag är knepig, eftersom jag inte är på jakt efter något seriöst eller långvarigt. Skulle det bli så är det väl toppen, men än har ingen fångat mitt intresse så att jag orkat engagera mig så sedan exet och jag bröt upp.
    Skönt o höra att det finns personer som du

Eh, inte att du e knepig alltså Äh, du förstår hur jag menar

Jag känner lite samma sak numera...o det känns så himla mycket bättre än när jag hela tiden hakade upp mig på att jag ville hitta någon att dela livet med, händer det så händer det men under tiden tänker jag ha kul o leva livet
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-08-06 22:45:56 följande:
    ska lägga allt med killar på hyllan och lägga focus på mig och min son som ja sagt tidigare ska ja plugga så behöver ja ägna all min lediga tid till min son med... så vill komma in i detta innan om ja nu träffar nån.. men de kommer bli svårt o våga släppa in någon..
    Rätt kämpat tjejen

O vet du...det kommer nog av sig själv den dagen rätt man dyker upp runt husknuten
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-08-06 22:49:26 följande:
    ja har intejagat en av dessa killar som dissar mig de skriver till mig ja svarar sen rullar de på... så är de
    Ta det inte så bokstavligt

Mm, känner igen mig i det där...
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-08-06 23:00:27 följande:
    mena inte o vara spydig..
    {#emotions_dlg.flower} Jag tog det inte som att du var det, däremot så tar jag det som att du nu är ledsen o nedstämd o känner att livet är ganska pest, vilket du har all rätt att käna o tycka nu (!)

Jag hoppas att du kommer fortsätta vara här, annars att du kommer tillbaka när du känner dig mogen för det, om inte annat för att bars prata av dig om livet i största allmänhet o livet i synnerhet
  • Isnogood
    Fletcher Reed skrev 2010-08-06 23:23:02 följande:
    Jag har tråkigt ikväll Kräks
    Välkommen i klubben Obestämd
  • Isnogood
    Banshee Queen skrev 2010-08-06 22:58:15 följande:
    Jo, det är rätt skönt att ha kommit till den punkten i livet. Just nu träffar jag någon som är snäll, trevlig, ser bra ut, men det där extra finns inte, vilket vi talat om. Han är redo att se om det kommer att mogna fram, och jag anser att det är trevligt att ha någon att mysa i soffan med och att tycka om, men kärlek, det vill jag inte kalla det.
    Så länge man är ärlig med sina känslor så är det bara skönt att kunna ha det just så som ni har det, något jag mycket väl kan tänka mig att ha (!), man får det där som jag faktiskt saknar mest... Jag behöver egentligen inte en man att bo med...inte heller måste jag ha en man att älska, men det andra...det skulle jag gärna ha.
  • Isnogood
    Fletcher Reed skrev 2010-08-06 23:44:30 följande:
    Låter det så nu? ^^
    "Hånglarupp" Drömmer

Ja men ursäkta att tanten börjar bli desperat då... Skrikandes

Eller bara kommit till insikt med vad det finns för möjligheter för en sån som jag... Obestämd

MÅLET är fortfarande en man på heltid (särskilt pga det ekonomiska o "att-göra-listan" )
  • Isnogood
    Banshee Queen skrev 2010-08-06 23:47:27 följande:
    Det brukar vara det, men jag var väl inte på humör ikväll helt enkelt. Just nu vill jag ha något roligt, en komedi, typ 2 1/2 män, men icke.Rynkar på näsan
    Oh, de är ju fullkomligt underbara ju..!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D