Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Imorgon tar jag och sonen sovmorgon han får vara hemma med mig. SKa försöka skriva så mycket jag bara kan imorgon på min skrivuppsats som ska in på fredag sen ska jag skriva heeeela onsdagen då jag ingen skola har men sonen ska vara på dagis 8-16 så då ska jag få klart den Så har jag bestämt mig

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-12-13 19:49:27 följande:
    Jättebra att du inte ger efter! Barn i den åldern söker ju gränser o dom vill ha gränser även om dom protesterar. Det är bra att han visar känslor för det betyder ju att han känner sig trygg med dig o vet att du aldrig skulle lämna honom hur mycket han än skulle skrika o bråka. O det är ju inte ett dugg konstigt att barn får utbrott.. Jag har ju 2 st trotsiga barn som tycke rom att köra hela känsloregistret när dom kommer hem... Eller ja, ibland börjar lillisen redan när jag hämtar på dagis..
    japp sonen har börjat med sånt på dagis med att vägra klä på sig och sånt.. men jag ger mig inte och jag har ju personalen bakom mig de säger de ofta han kan även bli sur och arg på dom med nöär han inte fäår som han vill och de tycker jag är bra att han vågar visa känslor där och inte bara är tyst som en mus utan känner sig trygg där med det är med viktigt
  • sonen08

Så nu har jag planerat för middag för imorgon fast nu kom jag på det blir ris 2 ggr i morgon. dock med kyckling och sen korvstroganoff jaja de gör nog inte mycket sonen älskar korvstroganoff jag vill ha kokt kyckling för min mages skull

• sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-13 21:39:21 följande:
    härligt... de blir nog bra de,, men ha du ätit nått idag då???
    *nu komma hönsmamman*
    japp mamma, druckit  cola, 1 piggelin, 2 små yoghurtar och nu 1 rån med ett glas mjölk nöjd mamma
  • sonen08

Plantan hur många mail hade du???? jag hade 13 st:P

• sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-13 21:50:57 följande:
    bättre än inget, emn fortfarande ingen mat.... :p
    men men, du märkte ju ialla fall att de gick över efter lite mat så nu kan du ta steget imorron o äta riktigt :)
    ja men du sa att youghurt var bra så då lyssnade jag på det rådet juu .. har inte vart hungrig idag så jag har fått tvinga i mig detta... men imorgon tar jag steget till o äta mat
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-12-13 21:47:25 följande:
    Jag sluta räkna vid många :p
    hehhee men de står ju när man ser kuvertet:P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D