Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-12-13 09:18:07 följande:
    va mysigt... ja ha nys lämnat dottern nu...

ta o ät lite, du mår ju illa för att du inte äter,, magen e tom o skriker efter mat... och det blir ju en ond cirkel väldigt snabbt att äter du inte mår du illa o mår du illa så vill du inte äta...
    så ät... lite men lite oftigare... ta nått som e snällt mot magen
    va är snällt mot magen?? dricker massa vatten.. åt igår kväll halv 5... men de är nu på morgonen illamåendet kom...kan inte äta när jag mår illa ju...
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-13 09:35:14 följande:
    ja de som e snällt mot min mage är A-fil, lite yogurt, kanske nyponsoppa.. men ta bara lite,, nån deciliter o sen kan du äta igen om en stund för då har de lagt sig som ett täcke i magen :)

om du inte äter så kommer du fortsätta må illa så du väljer själv.. men innerst inne vet du bättre än att låta bli, eller hur...
    har tyvärr inget sånt hemma.. ligger heeelt utslagen i soffan i gen hoppas hoppas sonens pappa kan hämta sonen... har inte pengar heller...
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-13 09:40:03 följande:
    nu lägger jag mig i lite... kokt mat... potatis är det jag brukar börja med när barnen mått dåligt... hoppas du får i dig nått så kroppen kan börja må bra igen...
    okej tack
  • sonen08

Har inget annat och dricka hemma... tyvärr.. mjölken tog slut igår.. colan tog slut igår med. nu har jag ätit ett rånn eller ja något liknande rån. och druckit vatten... Men folk säger ju man ska dricka vatten???

fisken är i frysen och även kycklingen så får ta och lägga de på tidning så de går att kokas i eftermiddag. hört att kyckling kokt ska vara bra vid magsjukan??

• sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-13 09:58:30 följande:

ja kokt mat är bra..

vatten e ju bra nästan jämt, men när magen är tom så kan det nästan reta slemhinnorna.. men har du inget annat så har du ju inte...

men pasta har du ju hemma,,, koka makaroner o gör som du brukar, blanda me smör eller socker eller va du nu brukar ha på.. o så äter du de..

socker på makaroner är de gott??? brukar ha smör och aromat på
  • sonen08

hoppas pappa hinner till banken idag och sätta in pengar till mig så kan jag handla lite hem.

• sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-13 10:13:12 följande:
    nä hua hua.. ja fick för mig att du brukar ha det.. men kör som du brukar...  ta smör o aromat på om de e de du gillar...
    hehe skulle aldrig få för mig o ha socker på makaroner heheh de enda jag hade som barn var socker på flingorna.. hutlöst med socker på flingor o fil.. men idag never skulle aldrig få för mig o ge min son sån frukost.
  • sonen08

hmm om allt stämmer som det gör så på nyårsafton ska vi få betyget till tentan vilket jag har sååå svårt att tro vi kommer få hehe... men men på fredag ska jag ha en exemination inne med.. så ska försöka knåpa ihop 3 data skrivna sidor minst ang pedagogisk grunds syn som ska innehålla 3 huvudpunkter.... MEN jag fattar inte frågorna

• sonen08
    jejosa skrev 2010-12-13 10:35:26 följande:
    har du nån du kan fråga?? :/
    inte just nu me jag antar att "ge konkreta exempel på konsekvenserna av olika perspektiv i en lärarandesituation" innebär at man ska plocka exempel som hänt i verkligheten va???
  • sonen08

sist sonen var sjuk så gjorde jag egen vätskeersättning då den jag hade var gammal man skulle blanda salt/socker ihop i vatten och de var uppskattande kanske inte när han låt heeelt utslagen

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D