Inlägg från: Raggarbruden |Visa alla inlägg
  • Raggarbruden

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

trollkarl skrev 2011-06-23 22:23:00 följande:
    WORD @ RS
    tackar (hoppas att det där WORD var positivt )

jag vet precis vad jag menar för en gångs skull
  • Raggarbruden

o sen har jag även fått lära mig en sak

det man är mindre bra på det tar man igen med råge på nåt annat som jag jag är inte duktig på att rita men det har jag tagit igen genom att jag läste bra vid tidig ålder (säger vissa) så om du är mindre bra på en sak tänk på allt du är superbra på istället

• Raggarbruden
    Pomperipossa skrev 2011-06-23 22:27:48 följande:
    kvittar hur mycket jag läser en text jag måste få den förklarad för mig på ett så LÄTT sätt som möjligt för jag skall fatta ordets innebörd jag kan läsa samma ord 100 ggr men ändå inte fatta det.. frågar jag en klasskompis eller disskuterar vad ordet betyder fastnar det.. har adhd men mildare mitt hinder sitter i min impulsivtet och mitt språk

JAG SKYLLER EJ PÅ DIAGNOSEN SÄGER SANNINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!
    men för att få hjälp måste de veta vad som är FELET!!!! 

då har du o jag samma sak ! 

detta tycker jag du o alla ni andra ska spara

det man är mindre bra på det tar man igen med råge på nåt annat så om du är mindre bra på en sak tänk på allt du är superbra på istället det är mycket lättare å tänka så.
  • Raggarbruden
    power1 skrev 2011-06-23 22:44:03 följande:
    Ursäkta men får jag fråga lite personliga saker. Svara gärna på min inbox om du vill.
    Det är nämligen så här att min son har både ADHD samt högfunktionell autism. Undrar därför har du haft något jobb någon gång? Får man typ förtidspension eller liknande från A-kassan vid vuxen ålder. Hur har skolor funkat?
    har inte en aning är bara 15 skolan fungerar har
  • Raggarbruden
    power1 skrev 2011-06-23 22:53:06 följande:
    Oj så ung du är. Men du stavar ju helt flytande, duktigt. Hur är det med skolan då, går du i vanlig klass? Högstadiet brukar vara hemskt.
    börjar gymnasiet nu i höst

Går i  en liten klass med 5 elever

ja skriva o läsa har alltid varit min starka sida
  • Raggarbruden
    power1 skrev 2011-06-23 22:59:21 följande:
    Ok min son ska börja i liten klass till hösten med iaf 3 andra mede neuropsykriatriska funktionshinder. Han hatar att läsa och skriva, men e värsta mattesnillet och asbra på data. Han gick i en aspergerklass förra året, men inga barn fick jobba, så är lite orolig det blir likadant igen. Han arbetade bara 5 minuter dag där. Det var i matte. Sen surfade de på internet hela dagarna.
    vafasen va det för en skola????
  • Raggarbruden
    Majuutschi skrev 2011-06-23 23:04:59 följande:
    Jag försöker ju visa att jag lärt mig nåt under mitt första år på sjukgymnastprogrammet..
    goood inte för att jag förstår nåt om å bryta knäskålar eller spräcka dom men jag vet en sak

DET GÖR ONT att göra det
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D