Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2010-12-08 19:36:07 följande:
    Jag börja nog med en ny säng jag med... så trött på min säng... den är vinglig
    ja man vill ju gärna sova skönt ska nog fråga ikea experten vilken säng man ska köpa hehhehe eller näää jag har redan bestämt mig
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-12-08 19:39:09 följande:
    Kontinentalsäng is the shit
    en vaaaad???? hehehe.. nu är de inte du som är experten men de är ögongodis:P eller karamellkungen som du kallar han för
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-08 19:41:56 följande:
    tack men njä...
    i
    ahh... jajo... så småningen om kommer jag att ha fyllt upp så jag är nöjd, det är inte alltid man ha chans att göra det  på stört liksom... =)
    nej det är ju vad man prioriterar.. jag har prioriterat annat har ju möbler och sånt men de behövs ju bytas ut det med
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-08 20:01:03 följande:
    ja har med prioterat annat.. eller vi säger så här en av mina hästar har sett till att jag har fått prioritera lite annat 

men vad gör det när han är så söt  
    precis jag har prioriterat kläder till mig o sonen denna hösten hehee

så de har kommit lite på annat...

jaha då kan man göra tentan på fredag får väl se hur de går o plugga imorgon med en son
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-08 20:10:53 följande:

häst{#emotions_dlg.djavulsk} har kostat mig ca 15000kr i vet.kostnader plus att han käka upp andras täcken men som sagt han är söt och jag är glad att han lever

hehe...

oj äta täcken låter inte så bra..
  • sonen08

hittat mitt nya köksbord nu och även min nya säng inköping får bli när jag köpt bil men bilen inhandlas BARA om jag klara omtentan i jan

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-08 20:19:26 följande:
    Nä det är det inte... men nu få han gå själv i hagen...
    jejosa skrev 2010-12-08 20:15:26 följande:
    ohh... det är en del det... men huvudsaken är ju att du är glad att han lever =)
    Ja jag är glad
    ger du inte han tillräckligt med mat näää skoja men hur upptäckte ni det?? och hur reagera han på det?
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-12-08 20:31:49 följande:
    Klart jag hade rätt..
    hehe grattis men han är sååååå fin hopppsan där hoppa en groda ur  munnen
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-08 20:39:05 följande:
    Han trivs bra i sin egna hage han ser ju dom andra hästarna och sen har han en boxgranne
    vilken tur
  • sonen08

Phuuuuuuuuuu har tränat i 20 min har bränt sammanlagt 686 kalorier idag vart det 338 nu duschen sen hoppar jag hit igen om de är nån vaken då

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D