Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-12-07 17:48:04 följande:
    mäh, e de nu på lördag de e fest??
    usch vilken tråkig helg de kommer bli för mig då.. sitta här ensam hela helgen.. jippie....
    o när ni kommer tillbaka så e ingen singel längre :p
    eller jo, CM har lovat att spara på sig till våren henne kan man lita på
    HMMM HAR DU missat lilla mig????? som också ska sitta ensam heeeeeeeeela helgen???? happ
  • sonen08
    Blueblood skrev 2010-12-07 17:17:33 följande:
    Nej, filmade gjorde jag inte. Vill inte framställa mig som en pervers och sjuk jävel.
    hehehhehehehehe måste vara dagens STÖRSTA skämt
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-07 19:31:40 följande:
    Joo  jag ska hålla mig till våren

Coola par vi kommer ha efter helgen eftersom det kommer 3singelkillar och 1singeltjej förutom jag , ts och daddy....
    3 singeltjejer är de väl??? om de är du jejosa o mp?
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-07 19:36:14 följande:
    hehe... oj glömde ju MP förlåt MP... och då är ju jag med också... men jag ska inte bli osingel i helgen eftersom jag ska vara singel tills Sugar trådfest!!!
    hehehe jag lär vara singel hela livet känns de som så jag kommer vara singel när den festen med är... även om jag inteska på den festen
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-07 19:48:05 följande:
    hmm men kanske du kan komma till nästa fest... eller nästnästa :)
    ska försöka komma till trådfesten på båten som är 1 årsjubileumet men bara kanske..men så är de ju att bo lääääängst ner
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-07 19:55:04 följande:
    jepp eller så får du anordna en egen trådfest...
    hmm tror jag hoppar det tror inte min grannar skulle bli sååå glada räckte med klassfesten för 1 månad sen
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-07 20:01:23 följande:
    okej men jag har satt upp en lapp att jag ska ha fest på lördag och ber om ursäkt om vi kommer att vara högljuda... så blir det inga sura miner :)
    okej men här är de superlyhört.. vi brukar gå ut vid 11 så då burkar det vara tyst ju men har man fest hemma så blirde ju hela natten.. 
  • sonen08

happ lär bli en ensam  kväll igen då om alla ska vara upptagna med fonen och msnen...

• sonen08
    Richard w skrev 2010-12-07 20:47:48 följande:
    du får väll hitta något att tjöta lite med då med så känner du inte dig så ensam Tungan ute
    liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite svårt när han är upptagen med annat för tillfället...
  • sonen08

sååå nu har ångesten lättat har bränt 348 kalorier

hmmm anar ugglor i mossen rickard o cm asså där seeer man

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D