Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

nu blir det plugga källkritik blääää funderar påman ska vara smart o köpa en tidning och källkritisera den de är ju skitbra då det kommer 2 artiklar som man ska gå igenom på tentan exakt så de är ju bra övning

sonens pappa tog han till dagis så jag kunde gå raka vägen hem och börja plugga han har inte lämnat sin son på dagis sen vi var tillsammans och de är snart 2 år sen

• sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-06 09:53:13 följande:
    va skönt att det såg bra ut idag
    men gjorde dom hörseltest idag oxå eller har ni gjort det tidigare?
    de gjorde hörseltestet idag eftersom de var de vi skulle kolla ifall de behövdes göras något åt det men han pricka in allt sååå dukigt
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-06 09:57:00 följande:
    ohh... vad bra! skönt att kunna andas ut lite =)
    japp nu kanske talet kommer igång ordentligt han sa han kanske babblar som tusan på julafton de hade vart helt underbart
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-06 10:09:12 följande:
    de vore nått det, sen kommer dina öron trilla av av allt prat Skrattande
    hehe då får de göra det men vill kunna förstå va han vill i alla lägen även om ja nu kan förstå det mesta men de kan inte alltid andra göra ju...

nu blir de tenta plugg
  • sonen08

2 kap avklarade bara 8 kvar phuuu men hoppas hinna läsa alla  innan sonen ska hämtas så jag kan fokusera mig på vetenskaps blojan sen

• sonen08

Nu blir det reklam paus eller mat plaus har 6 kap kvar o läsa och hoppas hinna läsa klart dom  innan jag ska hämta lilleman de är mitt mål så jag kan fokusera på det andra som är svårare resten av veckan

• sonen08

fyyyy va illa jag mår nuu...blääääääääääää åt nog för mycket

• sonen08

BARA 5 kap kvar to reed...går låååååångsamt.. hoppas jag hinner läsa allt till halv 4... sen ger jag upp för idag

• sonen08

attans bananer blir nog att läsa ikväll med...satan vilken seeeg bok...

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-06 14:24:49 följande:
    men ibland är det bra att läsa i mgångar så man hinner smällta det man har läst därimellan:)
    är inte klar ännu läser långsamt
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D