Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2010-12-05 20:02:57 följande:
    FörvånadOskyldigFlört
    hehe de bra du har koll på va du gör
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-05 20:09:00 följande:
    haha... nja... de där bananskalen kan va så lömska... ibland har man inte ens medvetet kastat ut dem Oskyldig
    jag trodde de var nappar man skulle kasta ut för att få napp juu... attans då är de inte konstigt jag inte fåår napp juuu...
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-05 20:13:10 följande:
    ohh... gör om gör rätt?? Flört
    ja jag får nog göra det.. detta är ju nästan som vetenskap som kommer på tentan juuu och de vet jag tydligen EN person som kan suuuuperbra dock fattar jag ännu mindre o sen gör de inte saken bättre att boken är slutsåld över allt heller blir väl omtenta igen suuuuuck
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-05 20:18:25 följande:
    ohh... när får de in mer böcker??
    vet ej de är slut helt hos leverantörerna o tentan är på fredag... ja hoppas en tjejkompis kan låna ut men har inget hört..
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-05 20:29:43 följande:
    ohh... hoppas att det löser sig snabbt :)
    jag med...vi får se vi ska ses ons-tors om hon nu inte glömt de för att bolla detta mellan oss. så jag har förhoppningvis något färskt i hjärnan på fredag
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-05 20:44:31 följande:
    ahh Skrattande
    yes. men hon ville inte låna ut den då hon själv ska läsa den jaja får väl se hur det går...
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-05 21:00:57 följande:
    ahh... ja då blir det svårt att va utan boken... vi får hoppas att det går bra ändå =)
    de märks  på fredag
  • sonen08

hoho??????????????? ekoooooooooooooooooooooooooooo ekoooooooooooooooooooooooooooo

• sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-12-06 08:29:51 följande:
    Gomorgon!
    god morgon
  • sonen08

hello är stolt över min lilla vilde han var superdukigt på hörseltestet och trumhinnorna är på Väg och läka så det var bara bra om vi inte märker någon skillnad i maj så ska vi ta kontakt med dom igen annars inte alls

Men jag sa att nu har de börjat komma massa ord och han börjar bygga meningar

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D