Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2010-12-04 11:39:11 följande:
    krya på dig! har lite samma skit med (förutom halsen)... it comes with the season, I'm afraid :/
    ja men konstigt att jag får samma skit som jag hade senast jag gjorde tenta... förrutom nackspärr då..
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-04 11:44:01 följande:
    du kanske känner dig stressad?? :/
    nej faktist inte...
  • sonen08

mitt brukar sättasig i magen om jag är stressad...

• sonen08

hej är har de inte hänt mycket har inte kunnat komma in på datan förrän nu har fått ominstallera allt heeelt själv hmm de brukar killar vara bättre på hehe visst mycket har försvunnit men de skiter jag i just nu är bara glad att jag kan surfa igen har fått upp julgranen och jag och sonen har pyntat den han är kvar här då hans pappa blev sen... suck jaja

• sonen08
    jejosa skrev 2010-12-04 19:42:23 följande:
    nu är det kväll =)
    nähe äär det jag fått ändra alla mina planer men men va gör man inte för sin vilde
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-04 19:41:10 följande:
    Försöker hålla ögonen öppna en stund till...
    de är väl INTE såååå svårt jag har booooooring menmen.... finns inte mycket o göra...
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-04 20:04:59 följande:
    ahh... du har sonen hemma?? =)
    yes hans pappablev försenad sen blev klockan mycket så jag sa han kan lika gärna sova här så får hans pappa träffa han några h imorgon..

vi har julpyntat granen idag sonen var sååååå duktig o mallig
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-04 20:07:13 följande:
    hmm... åhå, igår bidde det bara 3 timmar i telefon på kvällen/natten för mig :P
    snart kan ja med räkna
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-04 20:19:52 följande:
    ahh... men då är du inte ensam i soffan iallafall ;P
    jopp de är jag sonen vill allt annat än o sitta stilla hehehe
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D