• MrC

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Sniffy skrev 2011-02-05 13:50:44 följande:
    Jag är nyligen singel med tvillingar i 2,5 års åldern i Helsingborgstrakten. Vill gärna gå vidare.

Är dock inte snygg och värdelös i sängen, men jag är duktig på att lära mig :)
    Den meningen blir skojig om man läser med syftningsfel Glad
    Passa dig. Dom kommer att slita dig i stycken snart... good luck!
  • MrC
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-05 14:48:58 följande:
    Vi har det bra...eller iallafall jag. Saknar dock sonen som kommer imorgon. Sj?? Hur går besöket? *ler*
    cajsasmamma skrev 2011-02-05 15:09:59 följande:
    det är bra med mig och besöket med
    Jag lever! Var är piskorna? Spöke
  • MrC
    Cee skrev 2011-02-05 21:59:05 följande:
    Huuumm..e alla på dejt o gullegull i kväll/helgen eller??
    Solig
    SkäggBiffen skrev 2011-02-05 22:05:05 följande:
    Josan och CM har väl dresyrtävlig
    Dressyrtävling? *hahahaha* Jag har fortfarande inte sett en enda piska! Allt är bara tomt prat.
    trolletsmamma skrev 2011-02-06 08:36:31 följande:
    Goooo morgon tråden.... niii sover väl INTE
    Nä. Vaknade i ett ryck kl 5... snart dags att somna om.
  • MrC
    Majuutschi skrev 2011-02-07 11:39:01 följande:
    Några tips:
    - har varit otrogen i tidigare förhållande = har förmågan att vara otrogen -> dumpa
    Ajfan. Då blir jag nog dumpad av CM snart.
    Inget jag är glad eller stolt över. Men jag kan alltid bättra mig och gå vidare. Ingen är perfekt.
  • MrC
    Majuutschi skrev 2011-02-07 12:25:53 följande:
    O du är med i denna tråden trots trogen-kravet? Förvånad 

Nejmen klart det finns undantag..
    Men min exmake hade varit otrogen i ett tidigare förhållande o då lämnat den tjejen för den han var otrogen med. När jag fick veta det (typ 1 år in i förhållandet) hade jag god lust att dumpa honom men hade kärat ner mig alldeles för mycket o hade en alldeles för stor barnlängtan så jag gick på hans snack om att han minsann hade lärt sig av sina misstag osv.. O så går han o gör samma sak igen o det komiska i det hela var att båda tjejerna han varit otrogen med o lämnat sin förra för har båda kallats Carro... Jaja, får väl hoppas han lär sig nångång så inte barnen får se det beteendet. Obestämd
    Blev kär i en annan kvinna under pågående förhållande (jag var gift). Känslorna för min fru var borta och jag hade redan bestämt mig för att jag ville skiljas. Dock ska poängteras att jag aldrig hade sex med den andra. (om det ger färre minuspoäng?) Skilde mig alltså inte för att jag träffat en ny. Det dröjde 8 månader efter jag skilde mig tills jag började träffa hon jag kärat ner mig i. Sen visade det sig att hon var alkoholist och våldsam. Så hon gick bort.
    Ingen är perfekt.
  • MrC
    jejosa skrev 2011-02-07 19:21:19 följande:
    jepp men nu ska jag ta o sätta mig i en soffa o bara vara... ttfn and ttyl
    haha du sa ju att du inte skulle slå på datorn mer ikväll, Tomte
  • MrC
    MysTic PrincesS skrev 2011-02-10 10:42:50 följande:
    misstänker att detta kommer bli en riktigt rutten dag...... suck....
    Det här kommer att bli en super-dag för MrC!
    Mitt lilla rivjärn har äntligen kommit till pappa igen. Vi ska göra lite skojiga saker.
    Idag blir det lek, bak och shopping.
    Imorgon simhallen och Trassel på bio kanske. På lördag tror jag att vi åker till CM och hälsar på.
  • MrC
    jejosa skrev 2011-02-10 17:51:52 följande:

bra för vi måste ju ta fler lunchträffar... varför inte en middag??
    var? när? hur?
  • MrC
    Jenoli skrev 2011-02-11 06:31:45 följande:

God damn vad jag avskyr att inte få sova!!!!! min lilleman är så knäpp på nätterna. vaknar vid 4 tiden och skriker och sriker, lyfter jag upp han är han som en ål i armarna, lägger ner och han skriker och skriker. Jag blir knäpp!!!! Tog inatt 2 timmar innan han lugnade ner sig!!

hmmm att ens tänka tanken på att kunna få till lite romantik i mitt liv verkar ju totalt omöjligt så länge detta håller på :( Tips någon???

Hur gammal är han? Vad kan orsaken vara? Ont i magen? Tänderna? Hungrig? Drömmer? Är han gammal nog att sova hos mormor/morfar eller farmor/farfar en natt? Du kanske har syskon/han har kusiner han kan sova hos en natt, om han är stor nog för det?

Mitt lilla rivjärn somnade kl 20:00 igår kväll och vaknade exakt 7:00! Själv somnade jag ca 23:30 och fick alltså sova 7,5 timmar. Helt perfekt! Hon är som en tonåring ibland. Bara sover och sover... det sitter i generna. Glad
  • MrC
    Jenoli skrev 2011-02-11 06:31:45 följande:

God damn vad jag avskyr att inte få sova!!!!! min lilleman är så knäpp på nätterna. vaknar vid 4 tiden och skriker och sriker, lyfter jag upp han är han som en ål i armarna, lägger ner och han skriker och skriker. Jag blir knäpp!!!! Tog inatt 2 timmar innan han lugnade ner sig!!

hmmm att ens tänka tanken på att kunna få till lite romantik i mitt liv verkar ju totalt omöjligt så länge detta håller på :( Tips någon???

Jenoli skrev 2011-02-11 10:57:51 följande:
    han är 10 1/2 månader. Han har fått 4 tänder, 4e kom för ca 2 veckor sedan. Tror inte han har ont i magen, han är på laktosfri välling/gröt etc nu efter magsjuka för över 2 veckor sedan och då känslig mt det sedan dess. Mormor bor 4 timmar bort, morfar har diskbråck/whiplash skada så kan inte lyfta honom. Och jag har försökt få min bror att ta honom någon natt men han har svårt med det....... han har sovit borta förr så det brukar inte vara några problem, i och för sig var det några månader sedan men då gick det bra. GÄller bara att hitta ngn som vill ta han Foten i munnen Fasen jag är ett nerv vrak idag........ har ingen lust för ngt alls och det bara brister för mig. Fan ska nog inte skriva mer här, dynger ner min skit på er här där det ska vara en rolig tråd, sorry folks!

Gött att hon sover så bra för dig!! Om några år får du hojta på na för att få upp henne ;)
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-11 08:29:10 följande:
    Stackare! Du skulle behöva barnvakt så du får sova iallafall 1 hel natt.
    Romantiken kommer nog så småningom!!
    Kram på dig gumman!
    Jag har lösningen! vet ni om att ni två bor i samma stad? Är ni kompisar?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D