Inlägg från: Raggarbruden |Visa alla inlägg
  • Raggarbruden
    Sugarbaby skrev 2011-06-22 20:31:56 följande:
    absolut inte, men du tenderar att inte lyssna på mina råd ändå, så whats the point?

OM du nu får för dig att lyssna så kommer här några råd:

*sluta genast upp att raka av ögonbrynen o sedan måla dom med svart kajal... det ser förjävligt ut och du ser billig ut!
    *du kan inte ha himlens alla färger samtidigt!
    *du kan ha vitt på kansen av undersidan av ögat, och sen lite suddigt svart utanpå, då upplevs ögat större, men helt inte alls på dig eftersom ja tycker det är fel att uppmärksamma en 15 årig tjej att sminka sig som en 45 åring.
    *mörkblått har min dotters gammelfarmor, need i say more
    *ljusblått har min mamma, same thing..
     jag rakar inte av mig ögonbrynen

Då låter jag bli mörkblått o ljusblått

jag ska lyssna på dig
    HäxanSurtant skrev 2011-06-22 20:32:50 följande:
    Inte hunnir ännu. Kan du inte maila dom till min inbox är du rar??
    skickar dom
  • Raggarbruden
    Sugarbaby skrev 2011-06-22 20:39:24 följande:
    oj, ännu värre.. sluta måla dom svart överhuvud taget!!!!! det är omodernt och faktist fult...
    skaffa en brun penna som du tar lite av bara, så de ser mer naturligt ut... köp en med en borste i ena änden så du kan fixa till ögonbrynen isåfall o borsta till dom, de e inge snyggt om man ser linjerna liksom...
    ska göras! då skulle du sett när jag tog lila ögonskugga på ögonbrynen det såg ja... h e m s k t ut
  • Raggarbruden
    Sugarbaby skrev 2011-06-22 20:54:44 följande:
    et ju inte när detta hände, men eftersom du e 15 nu, så va du ju ännu yngre då... o då ska man ju fasen inte behöva ha smink.. eller hur... visst håller du med mig
    det var i höstas det var som värst med sminket men lila ögonskugga på ögonbrynen hade jag väl i 6an tror jag
  • Raggarbruden
    Bubsan skrev 2011-06-22 21:04:35 följande:
    oj, detta va en tävling om utklädnad

Jag använder bara maskara i vanliga fall
    jag använder mascara kajal o ögonskugga

Häromdan hade jag silvrig ögonskgga o resten svart

var fick du tag i hårfärgen?
  • Raggarbruden
    Bubsan skrev 2011-06-22 21:09:23 följande:
    vanlig sprayfarg, köpt i sminkaffär
    jag köpte min på zetterlunds leksaksaffär jävlar i mig den var VATTENLÖSLIG  det ösregnade en dag när jag hade färgen i håret SHIT kläderna var SVARTA! o hela ryggen på mig å ansiktet
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D