Inlägg från: Raggarbruden |Visa alla inlägg
  • Raggarbruden

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Pomperipossa skrev 2011-06-21 08:46:43 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dansar omkring på bordet överlycklig fick G på min tenta som allt hängde påååå FAN va sköööööööönt
    BRA GJORT! ! !
  • Raggarbruden
    Netha85 skrev 2011-06-21 14:46:37 följande:
    Jupp, väldigt fy på dom!!! 
    Raggarbruden skrev 2011-06-21 14:32:39 följande:
    det åskar här--....
     Skicka iaf inte hit det sessan! Jag avskyr verkligen åska..  Jodu tack jag vet, fattar inte varför polarna valde att lägga bröllopet där uppe av ALLA fina ställen, men på ett sätt förstår jag ju dom, Tjällmo är väldigt fint på sommaren, framförallt när solen skiner osv.. =)
    lovar Netha det har redan försvunit hr så de va ett ytterst litet åskväder..

men *skickar inte åska till Netha*
  • Raggarbruden
    Netha85 skrev 2011-06-21 14:52:54 följande:
    Skicka över/ner/upp lite sol till Östergötland då! Molnen kan du skicka något annat håll.. *hehe*
    Raggarbruden skrev 2011-06-21 14:47:40 följande:
    lovar Netha det har redan försvunit hr så de va ett ytterst litet åskväder..

men *skickar inte åska till Netha*
     Härligt med lite åskväder, muller o så det klarar jag av men när det ska hålla på att smälla o blixtra rakt över huvudet på mig då är det nästan så jag gömmer mig under sängen ihop med monstren som sonen börjat kolla efter.. :-S
    men under sängen?? varför där??

göm dig i en stor garderob när de åskar istället..
  • Raggarbruden
    Netha85 skrev 2011-06-21 15:22:38 följande:
    Ja frivilligt.. =) 
    Har tillbringat mååååååång av mina somrar när jag bodde hemma hos mamma o pappa där.. I början var vi mycket på campingen, sen när min moster + man flytta till hus inne i norberg ist för utanför så var vi där.. O det är dit jag ska i juli.. Hjärta 
    Raggarbruden skrev 2011-06-21 15:18:44 följande:
    men under sängen?? varför där??

göm dig i en stor garderob när de åskar istället..
     Ne, jag var inte allvarlig där.. :D
    Brukar lägga mig i sängen o dra täcket över mig eller se till att jag inte är ensam hemma, framförallt inte ensam hemma med sonen.. Tack o lov har han ALDRIG sett mig när det har åskat.  
    stackare! men sonen då är han åskrädd??
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D