sonen08 skrev 2010-12-12 21:42:39 följande:
NEJ jag har inte råd och lägga undan 100 kr.. jag har csn alla mina pengar går åt att betala räkningar och handla mat.. samt min son fyller 3 i mars..Så nej jag kan inte följa med. samt sonens pappa har han bara 1 dygn varannan helg och efter idag vet jag inte om jag kommer få se min son igen eftersom han ska gå till fm rätten o söka ensam vårdnad och jag NEJ jag tänker inte vara glad idag då allt går åt skogen...
sakta i backarna nu...
varför i hela friden tror du att han skulle få igenom det?
efter de du ahr berättat här i tråden så verkar han inte särskilt mån om sin son deras relation.. och från att ha sonen ETT dygn varannan helg till att ha full vårdnad kommer ALDRIG godkännas...
förutsatt att du inte misshandlar sonen, knarkar eller annat som anses dåligt för Ludwig..
ja förstår att det tar på krafterna och att du är nere för detta, men försöktänk logiskt... han kommer aldrig få igenom detta.. du har inte gjort något fel så han har inget att gå på...
däremot OM han kan bättra sitt beteende så är ju varannan vecka kanske en bra lösning i framtiden.. men det är ju lååångt borta eftersom han inte ens vill träffa sin son mer än han gör i dagsläget..