Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Richard w skrev 2010-12-10 22:52:27 följande:
    jo men man börjar ju komma till åren nu så man behöver ju sova lite grann ibland med ju :P

tack och tackdetsamma Glad
    haha till åren?? hur gammal kan du vara.. 29?
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-12-10 22:58:23 följande:
    Påminer lite om när min mormor frågade vem jag var när jag gick in till henne och sa hej. Att ha henne boende hemma de sista åren förstörde minnet av henne. Tyvärr så har jag svårare att minnas de roliga minnena av henne.
    hej du :) de va inte igår...
    hur går de me flytten?? strular internet?

nä ja förstår hur du menar.. minnena man har blir ju ersatta med sånt där tråkigt om att dom tex inte känner igen en, eller att dm tappar humöret och har humörsvängningar... det är en väldigt jobbig och hemskt sjukdom..
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-12-11 07:20:58 följande:
    fyyy vilken natt vart inte mycket sömn... och blir att jag själv får fixa colan exet vägrar hjälpa mig.....
    usch då.. sprang du på toa inatt oxå?
    dåligt att ingen kan hjälpa till... har du inga vänner då.. dom som du brukar gå ut med
  • sugar rush

hoppas ni får kul ikväll ni som e på festen

sonen, hur mår du nu, e sonen pigg än?

• sugar rush
    sonen08 skrev 2010-12-11 19:46:29 följande:
    Jo de går i vågor... har inte spytt mer sen inatt.. magen körd dock ännu o illamåendet kommer o går...sonen är piggelin
    ja magen bruka ju va körd flera dagar efteråt... inge kul alls.. men skönt att det är över för dig ialla fall!!!
    skönt att sonen e pigg än oxå...
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-12-11 20:13:08 följande:
    jaha då har man 1 vecka på sig innan nästa arbete ska in... suck.... sen är de bara 1 stoooor vetenskapsuppgift men den är vi 3 st på..... svårt dock och komma igång med skrivandet och komma med exempel....

va gör ni som INTE är på festen då???
    ja gör ingenting... ha plocka undan här hemma.. leksaker överallt o kvällsfika o lite kläder o sånt vardaligt..
    sitter o ser på tv nu o väntar på SATC nu, den kan man ju slökolla på ikväll

va gör du själv?
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-12-11 21:09:50 följande:
    inte mycket här hemma är vardagsrumsborde överfullt med leksaker då sonen lekt här inne och jag orkar inte plocka bort idag...men men de gör inget....

SATC???står för???

vågar inget ta ut ännu om det är över kan ju komma igen..så vi får se
    ja de brukar ju vara så... ja plockade bort de från bordet o la de i hörnet av soffan istället leksakerna alltså..
    SATC står för sex and the city, den filmen går ikväll...

jo men för dig är de ju över... annars skulle de ha kommit mer under dagen idag, men som sagt, man kan ju må illa o ha ont i magen länge efteråt..
    sonen däremot ska vi väl inte ropa hej ännu,, han kan ju trilla dit tyvär
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-12-11 21:19:18 följande:
    tror ej de är över börjar må illa...
    ja konstigt vore de ju om du inte gjorde det.. du är ju magsjuk.. men just kräkningarna är nog över ialla fall.. sen kan du ju må illa för att du inte ätit heller.. magen e tom... eller tom på mat, bara cola där i o de e ju inte så bra för en tom o sårig mage...
  • sugar rush

tja alla..
    hur hade ni de igår?? hoppas ni hade en skitkul kväll!!

• sugar rush

gosh, va ni surrar

kul att ni ha haft en bra gårdag ialla fall
    och CM,,, datum kommer så småningom... måste bara hinna flytta dit först :p

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D