Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Nej nu får jag banne mig skärpa mig med o gå och smååå äta... USCH.....

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-21 16:46:43 följande:
    Ät på fasta tider med 3timmars mellanrum..
    maten går de bra med... de är bara mitt J*******vla sockerberoende... som jag inte kan få kontroll över
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-11-21 17:07:38 följande:
    och jag borde äta nått....
    åt en yougurt imorse, en kopp te och sen en macka vid 11... kanske man ska äta nån middag???
    Från o med i morgon fram till jualfton så är de bara godis som gäller på fredag kvällen.. INGET annat... Nu ska banne mig jag ner i vikt.. helst till sommaren 2011
  • sonen08

Hmm den frisören jag tänkte gå till kostar 390 kr... näääääää och över 1000 kr o färga håret nääääää

• sonen08
    sugar rush skrev 2010-11-21 17:23:48 följande:
    ja de kostar ju det tyvär.. inte gratis men de e nog bara o bita ihop vad gäller klippningen..
    men varför färgar du inte hemma?
    det finns ju bra färger i affärn... billigt o bra!!
    yes ska färga hemma MEN finns betydligt billigare frisörer i stan MEN jag går inte till hon igen som klippte feeel lärt mig den läxan
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-21 17:44:53 följande:
    låter som det är en helt normalpris för en frisör , jag betalar 550kr då är det klippning för mig och min dotter ;)
    okej ingen anning brukar klippa mig privat för 100 kr hehehe

NU så är allt fixat till imorgon matlådan är fixat böckerna är nerpackade kläderna ligger framme både till mig o sonen och nu ska jag ta den näst sista dosen till sonen
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 18:37:27 följande:

Tur man är kille vad dyrt vad gör du de hos en 5stjärnig frisörsalong här hemma tar de 600 kr för klippning och färgning

hehehhe... kanske ska snagga av håret jag med dååå gratis
  • sonen08

hehehe var ute och gick förrut med sonen till maxi.. och munen gick i ett förstod de enda orden mamma,hoppa,duja sen var de massa andra konstiga "sonen" ord som jag inte förstod men han var nog inte tyst 1 enda sekund hehehe...

• sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 18:38:57 följande:
    hade jag med för några år sen
    sen gjorde du vad???    hmmm man kanske skulle skaffa ögongodis istället mycket bättre hehehe
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D