Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-11-20 21:01:17 följande:
    Nja.. Man får ju ha lite liv utanför FL, men bara lite.. O absolut inte när jag har tid att sitta här o snacka skit..
    precis på dagarna kan de ha eget liv men på kvällarna näää då går de inte
  • sonen08
    Cafe Solo skrev 2010-11-20 20:57:47 följande:
    Är det inte enklare om ni två snackar i telefon?
    varför då???? de är fritt forum o har du något emot då eller????
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-11-20 21:06:34 följande:
    Härligt.. Bara skriva in det i kalendern på en gång..
    får köpa en ny först
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-11-20 21:10:48 följande:
    bara dom kvällarna jag inte är här....
    heheheheh njeeee du har ju fullt upp med annat då o när du har tid kan du läsa allt så har du o göra
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-11-20 21:13:33 följande:
    Måste oxå skaffa en... Har tänkt göra det länge nu men inte varit på stan på länge... Obestämd
    jag är på stan dagligen eller åker igenom hehehe
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-11-20 21:25:00 följande:
    Jag är i närheten av centrum eller vad man ska säga varje mån-fre, men orka ta sig ner på stan.. har inte tid med det... Är rätt högt tempo i skolan så man får ta o plugga alla chanser man har när hjärnan är vaken.
    precis på torsdag ska ja shoppa de sista julklapparna samt de sista som behövs till julgranen sen shoppa en julgran meeeeed
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-11-20 21:15:31 följande:
    Raka benen gör jag aldrig.. Epilera är bättre o mindre plågsamt..
    Är man två så kan man hjälpas åt med saker som disk, tvätt osv.. Är man själv så är ju allt sånt såååå tråkigt.. Skrikandes 
    hehe ja kör weet de funkar alltid smärtfritt och är bättre än rakning
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-11-20 21:29:30 följande:
    men se där ja... multitaskingsträning... även gamla hundar kan lära sig att sitta mao??
    här är det tydligen dansbandskampen, barn som kivas om godis o behöver en medlare... o så slösurf =)
    heheh nu blir de se heartbreak hotel och lyssna på en vilde som sooover nu o hur bilarna kör utanför samt surfar påFL
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-11-20 21:30:26 följande:
    jag har en julgran i källaren, den får duga i år oxå..
    Har lite julklappar kvar, men funderar på om man skulle dra med daddy en sväng på stan nästa helg.. Det dryga är ju att det är löningshelg.. Skrikandes 
    har ingen julgran så därför ska jag köpa en
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-11-20 21:33:20 följande:
    jag tänkte jag skulle prova weet imorgon... nån ny variant man kan ha i duschen... har inte fått weet o funka förut...
    den funkar allti på mig kör med krämen som ska sitta i 3 min
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D