Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-12-05 10:29:58 följande:
    god dagens har vart uppe sen 8 men orkade inte vara först o skriva idag hehehehe

nu är vi iordning gjorda och funderar va man ska äta till middag hehehe

idag blir det att plugga och fixa lite här hemma medans sonen är hos sin pappa några h

haha, de ante mig nästan att de va därför du inte hade skrivit

skönt o få städa o pyssla lite i fred idag kan ja tänka mig :)

• sugar rush
    sonen08 skrev 2010-12-05 10:49:47 följande:
    jag ska strax fixa middag frukost äter jag alltid efter ca 30 min efter jag vaknat hehehe

sitter och beundrar våran SUPERFINA gran

idag ska jag fixa det jag inte fick gjort igår samt att jag ska plugga lite och kanske ta en tur till stan om jag inte väntar tills imorgon med det
    de e ju bra de... om man kan :)
    ja kan inte äta då, ja mår bara illa av tanken... hua... ha inte äte än heller :p
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-12-05 10:51:22 följande:
    hehehe yes måste ju låta turen gå till nån annan sen är de int ekul o prata med sig själv
    sant sant.. o idag gick turen till mig
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-12-05 10:52:41 följande:
    jag måste alltid jobba några timmar innan frukost... ibland tvinga jag i mig en frukt samtidigt som Cajsa äter frukost :)
    ja, ja brukar tänka på de... när ja jobbar dag o får väcka dottern... o så när hon ha vare vaken typ 20 minuter så ska hon äta välling....

fatta denna äckliga sörja som ja ger henne.... o hon sitter där ibland o håller i flaskan o tittar på tv o ja känner verkligen at hon kanske helt enkelt inte vill ha...
    o så förmår ja mig att säga,, smaka lite välling gumman....

o så gör hon de...

fan ja borde ju ha ett kokt stryk.... hyklare de e ju va ja e, eftersom ja inte ens kan ta en macka till mig själv...
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-12-05 11:13:03 följande:
    god förmiddag =)
    morrn morrn... :)
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-12-05 11:14:33 följande:
    precis! jag tror på att om jag är ärlig mot barnen så känner de att de kan vara ärliga mot mig... men några duster kommer det nog allt bli :P
    precis.. de här komer gå bra de jejosa
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-12-05 11:16:08 följande:
    jag är rutten på det där med frukost... men helgmornar fixar jag gröt till kidsen o petar lite i det själv... är ingen frukostmänniska :/
    gröt... ojoj,, de lät mastigt :/
    de e ju en bra frukost, men bara synen på den där kletiga smärjan får de att knyta sig i magen :p
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-12-05 11:16:52 följande:
    fortfarande röst värre än en tonåring?? ;P
    haha, japp de e samma som igår... men innan jobbet drar igång påonsdag så e ja nog pigg igen :) ingen feber imorse heller så de e ju kanon...
    men såhär förkyld bruka ja fasen inte bli... ja skyller allt på dagisbacillerna som dottern drar hem...

o den här kommande veckan kommer bli permiär för magsjuka hos oss oxå.. dagiset hade bara 5 barn kvar o dottern ha inte bleve smittad än, men den här veckan åker hon dit, o de innebär att ja gör de oxå... :/ usch
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-12-05 11:17:27 följande:
    jag tror inte jag kommer få plats med en gran i år Gråter
    ja får inte heller plats me nån gran :(
    men ja får se fram emot våren då ja ska flytta o sen nästa jul, då kommer ja ha plats för en gran
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-12-05 11:31:23 följande:
    ohh... jag hoppas ni klarar er!
    känns som om du o dottern varit sjuka så det räcker för i år... ju :/
    haha, ja man kan ju tycka de... men året e ju snart slut... :p
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D