Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-12-03 09:12:52 följande:
    Vi har inte riktigt den relationen så jag skulle kunna göra nåt sånt..... Tyst
    menar du barnas pappa eller min mamma
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-12-03 09:17:10 följande:
    Nej jag var hos daddy igårkväll.. Åkte därufrån vid 6 imorse.. Man får göra lite snabbvisiter varannan vecka så vi kan ses mer än varannan helg...

Ja du har dispans! Hoppas du kryar på dig snart!
    de låter supermysigt
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-12-03 09:17:59 följande:
    Nu blir det snabbdusch o sen ska jag fokusera på muskler, leder o ligament fram till 13.45 då jag ska gå iväg till dagis o hämta hem kidsen..

Ha en riktigt bra dag! Ses ikväll!
    Kraaaaaaaaaaaaaam!  
    ha en bra dag
    kram
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-12-03 09:35:18 följande:
    fredag!!!! Skrattande
    jajjamän.... komma pajka hem idag eller?
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-12-03 09:52:28 följande:
    app Skrattande

i eftermiddag är klanen samlad... ska bli såååå skönt =)

hur är det med du o dottra idag da??
    härligt
    ha ni nå planer för helgen då?

jo förkylningen håller i sig... men annars lever ja väl :p
    dottern fick åka till sin pappa i onsdags då ja hade så hög feber så ja kände att ja orka inte med henne... så hon ha vare där o haft de bra, de känns bättre så än att hon ska vara frustrerad för att ja måste vila hela tiden..

dock så e hon ju förkyld oxå, snorig o hostig (som alltid just nu) o sen gå de tydligen magsjuka på hennes dagis så de e väl bara o vänta lagom till jul nu da... lovely.. ;)
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-12-03 10:33:07 följande:
    det blir allt en del tid i pulkabacken i helgen... :D

ohh... men du börjar känna att det är på väg mot det bättre??
    mina körde ju igenom en magsjukesväng förra veckan - men har jag riktig tur så har jag "bara" en vab-dag nästa vecka (vanligt förekommande så här års) :/
    pulkabacken låter inte alls dumt :)

ja hua ja...  tur att du klarade dig... ett under :p
    men vi håller tummarna att nästa vecka blir bra så du slipp vabba
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-12-03 11:04:17 följande:
    absolut, samtidigt som vi håller tummarna på att du o dottern hämtar er snabbt... tycker det räcker nu för er :)
    ja hon e ju på dagis, bara lite hosta på kvällarna när hon lägger sig, men annars e hon ju som vanligt.. så hon e de full fart på :p
    o ja ska nog bli pigg ja med.. ha jobbhelg denna helgen emn eftersom de inte går o höra vad ja säger så ansåg chefen att ja definitivt ska vara hemma så då får ja kurera mig...
    men ja har så tråkigt själv.... o inte kan man prata i telefon heller... åka o hälsa på mamma e ju inte sådär jätteskoj varje dag :p

men men, ja ska nog hitta på nått.. borde plocka undan alla leksaker som ligger här sen i onsdags men jaha inte orkat än ;)
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-12-03 11:05:32 följande:
    Yes fredag idag ... och fredagsmyyys ikväll!!!
    mys pys

ikväll e de en rätt så bra film... en som man kan se ialla fall... inside man... den funkar....
    så den ha ja väl o se fram emot... ja ha sån lust o se fletch 2 oxå, men ja ha inte den, o ladda hem, hur fan gjorde man de nu... de ha ja glömt :(
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-12-03 12:11:31 följande:
    äsch, ta det lugnt o repa dig du... det andra finns kvar till sen... ju =)
    du har så rätt så...
    men diska måste ja göra ialla fall... glasen e slut :p alternativet är ju att köpa nya glas/plastmuggar
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-12-03 12:48:42 följande:
    hehe... har en hel del disk att ta tag i när jag kommit hem med... :/
    stanna på affärn o köpp papperstallrikar o muggar... o så ställ du fram en svart sopsäck mitt på golvet,, säg åt pajka att ni ska leka en lek den här veckan,, INGEn disk leken
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D