• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • nu1mlock
    Majuutschi skrev 2010-06-08 22:54:52 följande:
    Så vi är 4 lugna personer här... Men du börjar väl inte gråta som en del av oss?
    Nej, jag börjar inte gråta - jag behåller lugnet. På mina "äldre" dagar (säg, sedan jag var 11 och framåt) så har jag två gånger. Det tog slut med mitt ex efter fyra år (mamman till min dotter), vilket var rätt jobbigt. Det var rätt beslut, men det var förstås ändå jobbigt.

Om ni startar ett gråtkalas så kommer jag inte vara med - jag faller inte för grupptryck heller. ;)
  • 1Barn
    Majuutschi skrev 2010-06-08 22:59:08 följande:
    Bra att du läxar upp dig själv!
    Jaså haha de tycker du -D
  • 1Barn
    nu1mlock skrev 2010-06-08 23:03:03 följande:
    Nej, jag börjar inte gråta - jag behåller lugnet. På mina "äldre" dagar (säg, sedan jag var 11 och framåt) så har jag två gånger. Det tog slut med mitt ex efter fyra år (mamman till min dotter), vilket var rätt jobbigt. Det var rätt beslut, men det var förstås ändå jobbigt.

Om ni startar ett gråtkalas så kommer jag inte vara med - jag faller inte för grupptryck heller. ;)
    Hahahaha, Men grupptryck behöver inte alltid vara av ondo...kan vara bra att gråta ut i grupp ju faktsikt rätt trevligt
  • nu1mlock
    1Barn skrev 2010-06-08 23:05:28 följande:
    Hahahaha, Men grupptryck behöver inte alltid vara av ondo...kan vara bra att gråta ut i grupp ju faktsikt rätt trevligt
    Jag föredrar att inte gråta överhuvudtaget. Det är ju bara skumt att gråta i grupp? :P

Dessutom har jag ingenting att vara ledsen för, vilket gör det ännu svårare.
  • Nenne666

Jag hakar på den här tråden om jag e välkommen....har vart med av å till i alla andra...med eller utan karl.
    Nu träffar jag nån, men så e man som man e, innan man vet helt säkert....så.

Får jag va med?

• 1Barn
    Nenne666 skrev 2010-06-08 23:07:09 följande:
    Jag hakar på den här tråden om jag e välkommen....har vart med av å till i alla andra...med eller utan karl.

Får jag va med?
    Klart du får...säger jag :-P som varit borta själv ett tag
  • nu1mlock
    Nenne666 skrev 2010-06-08 23:07:09 följande:

Får jag va med?
    Tydligen så fick man vara med som supporter också, även fast det är lite fusk. Jag börjar nästan tro att du förföljer mig, då du hijackar 80% av trådarna jag skriver i!
  • 1Barn
    nu1mlock skrev 2010-06-08 23:06:53 följande:
    Jag föredrar att inte gråta överhuvudtaget. Det är ju bara skumt att gråta i grupp? :P

Dessutom har jag ingenting att vara ledsen för, vilket gör det ännu svårare.
    Hahahahaha! Ja oki! du vet de finns gråt terapi grupper, aldrig varit i en sådan men hört talas om de
  • Majuuu
    1Barn skrev 2010-06-08 23:02:50 följande:
    Oj, ja då har du lätt för att gråta, men inget fel i det, lika bra att gråta som att skratta...så bara +
    Ja det är skönt att gråta ibland. Precis som det är behövligt att skratta tills man gråter ibland oxå..
  • 1Barn

Nä ni, nu ska jag glo lite på tv men jag kommer in igen runt 12

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D