• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • 1Barn
    nu1mlock skrev 2010-06-08 20:44:42 följande:
    Dogfight? :P En "dogfight" har ofta använts (används?) för att beskriva en våldsam/rasande strid mellan två (eller fler) motståndare, så den termen skulle kunna användas i detta sammanhang.

Men nejdå, något sådant pågår inte här, den andra mannen har helt enkelt missförstått mina inlägg. Det är lätt hänt när det gäller text.

Ingen har varit otrevligt - bortsett från att han kallade mig hycklare utan anledning, men det gör ingenting. Jag är inte så känslig. :)
    Oj, nä de var inte min mening att vara elak på nåt sätt, jag kan mycke väl ha missförståt allt, jag vet inte, men de kändes inte så. jag bara sa! inte alls min mening att vara elak. Jag skriver efter vad jag läser och förstår och hur jag tänker.
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-08 22:17:38 följande:
    okej vart socker beroende sen ja var 14 år så försöker ej äta godis ofta lämgre
    Har varit en riktig socker-junkie under amningsperioderna o slutet av båda graviditeterna... Fanns det socker i min närhet så försvann det.. Inte alls så illa nu. Finns inte lika mycket sötsaker hemma nuförtiden heller.
  • Majuuu
    1Barn skrev 2010-06-08 22:24:32 följande:
    Oj, nä de var inte min mening att vara elak på nåt sätt, jag kan mycke väl ha missförståt allt, jag vet inte, men de kändes inte så. jag bara sa! inte alls min mening att vara elak. Jag skriver efter vad jag läser och förstår och hur jag tänker.

Är man här får man ju ta saker lite med en nypa salt så det var nog ingen fara..
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-06-08 22:25:52 följande:
    Har varit en riktig socker-junkie under amningsperioderna o slutet av båda graviditeterna... Fanns det socker i min närhet så försvann det.. Inte alls så illa nu. Finns inte lika mycket sötsaker hemma nuförtiden heller.
    okej kvittar vilken period de är så är ja lika dan..men nu har de blivit bättre trr de har med medicinerna med o göra
  • 1Barn
    Majuutschi skrev 2010-06-08 22:28:29 följande:

Är man här får man ju ta saker lite med en nypa salt så det var nog ingen fara..
    Jepp gick lite överstyr tror jag..men jag var inte arg eller nåt som sagt bara skrev vad jag tänkte. man får gå långt om man ska kunna göra mig irriterad

Jag få be dig om ursäkt Nm1lock.
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-08 22:28:58 följande:
    okej kvittar vilken period de är så är ja lika dan..men nu har de blivit bättre trr de har med medicinerna med o göra
    Själv har jag lite återfall till extremt sockerberoende veckan innan blödarsjukan kommer.. Skrikandes
  • 1Barn
    Majuutschi skrev 2010-06-08 22:25:52 följande:
    Shit, jag vill ha coca cola jämnt, inte druckit de på 2 veckor nu, nepp bara mjölk och oboy hemme för tillfället. vilket är bra. för inte bra med mitt cola drickande
  • 1Barn
    Majuutschi skrev 2010-06-08 22:35:23 följande:
    Själv har jag lite återfall till extremt sockerberoende veckan innan blödarsjukan kommer.. Skrikandes
    Lingonvecka heter de
  • Majuuu
    1Barn skrev 2010-06-08 22:33:09 följande:
    Jepp gick lite överstyr tror jag..men jag var inte arg eller nåt som sagt bara skrev vad jag tänkte. man får gå långt om man ska kunna göra mig irriterad

Jag få be dig om ursäkt Nm1lock.
    Långa stubiner är bra.. Har en extremt lång stubin själv för jag hatar att vara arg. Börjar bara gråta när jag blir riktigt arg o det får liksom fel effekt.. Obestämd
  • Majuuu
    1Barn skrev 2010-06-08 22:35:28 följande:
    Shit, jag vill ha coca cola jämnt, inte druckit de på 2 veckor nu, nepp bara mjölk och oboy hemme för tillfället. vilket är bra. för inte bra med mitt cola drickande
    cola-junkie var jag i slutet av båda graviditeterna.. Fick ju aldrig sova då så... O så världens detox efter förlossningen efetrsom barnen fick ont i  magen av kolsyra o blev supergriniga av koffein.....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D