• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • sonen08
    1Barn skrev 2010-06-08 14:38:53 följande:
    Japp! jag tänker alltid snällt...jag är född sån seru!
    hmm hade u vart snäll så hade du gjort som ALLA andra killar o hjämtat upp en då gör de dig osnäll ju
  • 1Barn
    sonen08 skrev 2010-06-08 14:43:32 följande:
    hmm hade u vart snäll så hade du gjort som ALLA andra killar o hjämtat upp en då gör de dig osnäll ju
    Hahaha! Ja, och de hade jag...men just nu har jag ingen lust...ska allt vänta lite 1 månad eller 2 eller 3 kanske hehehe. kör lösnummer ett tag nu tänkte jag. prenumeration kommer men just nu orkar jag inte bry mig om de...
  • nu1mlock
    1Barn skrev 2010-06-08 14:41:01 följande:
    Ja sant där dock glömde av att svara på de på rätt sätt familjelib inte på annat håll
    Bra där, det tog några inlägg innan jag fick det svar jag ville ha. ;) Synd att det rann ut i sanden för dig.

Själv har jag träffat två tjejer via Familjeliv och det är ingenting jag kan rekommendera. Ena tjejen var ju trevlig och så, men jag kände att hon inte var något för mig. Den andra kvinnan var bara allmänt störd i huvudet och efter att jag hade avvisat henne så hotade hon med att anmäla mig till Soc och säga att jag slår min dotter (vilket självfallet inte stämmer) om jag inte 1. Betalade hennes hemresa. 2. Hade sex med henne; eller 3. Hjälpte henne att bli gravid.

Självklart gick jag inte med på något av hennes krav.

Det finns folk till allt.
  • 1Barn
    nu1mlock skrev 2010-06-08 15:19:52 följande:
    Bra där, det tog några inlägg innan jag fick det svar jag ville ha. ;) Synd att det rann ut i sanden för dig.

Själv har jag träffat två tjejer via Familjeliv och det är ingenting jag kan rekommendera. Ena tjejen var ju trevlig och så, men jag kände att hon inte var något för mig. Den andra kvinnan var bara allmänt störd i huvudet och efter att jag hade avvisat henne så hotade hon med att anmäla mig till Soc och säga att jag slår min dotter (vilket självfallet inte stämmer) om jag inte 1. Betalade hennes hemresa. 2. Hade sex med henne; eller 3. Hjälpte henne att bli gravid.

Självklart gick jag inte med på något av hennes krav.

Det finns folk till allt.
    Sånt som händer.

Hahaha, din "3 alternativ" tjej där borde bli tvångsinlagd någonstans, ja sån jävla idioter är farliga de är bara att ignorera dem, skulle de anmäla till socialen så är ju de ingen fara de heller, de enda soc gör är att kollar så hemförhållanden är oki, Min dotters mamma anmälde mig till polisen efter Jul för att ha rymt med våran dotter till Norge, polisen ringde hit jag svara de tyckte inget verka fel, så de ringde till dem igen, de anmälde mig på falska grunder  så de blev en rapport hos polisen och hos soc mot dem, så de gjorde bort sig själva hehe...fy fan vad jag mådde bra då! Men ja de finns de där flanarna med. Gött att de blev bra för dig....för hon sluta väl efter att du ignorera henne eller?
  • figurehead

Figure är här, Figure är här, har ni sett att Figure är här tra la la. I vårt glada gäng har vi Figure med oss, tack och lov att Figure är här

Och nej, jag har inte så stort ego egentligen

• MysTic PrincesS

Ser ut att bli åska här idag Obestämd *skallebang*

Lyckats med konststycket att döda en dator idag Drömmer (inte min.. som tur är )

Lille vilden har varit utan blöja på dagarna sen i lördags *applåderar*

Installerat mobilt bredband åt mamsen *mitt ljuva lugna liv på fl och fb är nu över* Gråter

Håller nu på med tvätt, ska mata diskmaskinen och orka laga mat, duscha och komma i säng innan 00:00... *lycka till va*

Phuuu..... jag kanske skulle behöva en man i livet? Förvånad

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-08 16:50:06 följande:
    Ser ut att bli åska här idag Obestämd *skallebang*

Lyckats med konststycket att döda en dator idag Drömmer (inte min.. som tur är )

Lille vilden har varit utan blöja på dagarna sen i lördags *applåderar*

Installerat mobilt bredband åt mamsen *mitt ljuva lugna liv på fl och fb är nu över* Gråter

Håller nu på med tvätt, ska mata diskmaskinen och orka laga mat, duscha och komma i säng innan 00:00... *lycka till va*

Phuuu..... jag kanske skulle behöva en man i livet? Förvånad
    Hur dödade du datorn då?
  • MysTic PrincesS
    figurehead skrev 2010-06-08 16:54:07 följande:
    Hur dödade du datorn då?
    Jag var inne på fl... den klarade inte av all bitterhet här

Nej, den har strulat lite ett tag, men just idag när jag satt vid den så poff.. helsvart skärm och burken tvärdöd... försökte starta upp den en stund senare.. men likadant... syrran (hennes dator) fick igång den senare men då funkar inte mus/t-bord?? Ska släpa med mig min mus ( skämta inte ens om det ) och t-bord för att se om jag kan ordna detta.
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • sonen08
    1Barn skrev 2010-06-08 14:59:33 följande:
    Hahaha! Ja, och de hade jag...men just nu har jag ingen lust...ska allt vänta lite 1 månad eller 2 eller 3 kanske hehehe. kör lösnummer ett tag nu tänkte jag. prenumeration kommer men just nu orkar jag inte bry mig om de...
    hehe du kan vara lugn ska inte till lidköping på ett bra tag
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-08 16:58:59 följande:
    Jag var inne på fl... den klarade inte av all bitterhet här

Nej, den har strulat lite ett tag, men just idag när jag satt vid den så poff.. helsvart skärm och burken tvärdöd... försökte starta upp den en stund senare.. men likadant... syrran (hennes dator) fick igång den senare men då funkar inte mus/t-bord?? Ska släpa med mig min mus ( skämta inte ens om det ) och t-bord för att se om jag kan ordna detta.
    Skulle gissa att moderkortet har gått i datorn. Är den gammal?

Ha ha, jag kunde sen det framför mig nyss, angående släpa musen med sig
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D