Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-09-26 14:54:11 följande:
    Vi åt pannkakor här igår

Den vilde vill ha det till frukost (mamsen protesterar inte då han äter som en mygga)

Men det är gott... oavsett om man är 7 eller 30+
    Min dotter ät också som en mygga Rynkar på näsan Jättejobbigt stundtals eftersom hon få för sig att hon ska banta för att det har hon hört på TV att man ska göra !!

men pannkakor är gott fast man är 28år!!!
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-26 15:10:29 följande:
    Skrämmande att barn tror de måste banta på grund av tv

Hmm.... banta blir det inte här idag iaf.... pizza eller gulash-soppa... vad ska vi välja?
    Ja har vart bitvis väldigt jobbigt ibland, men nu äter hon iaf lite och regelbundet. och sen äte rhon mkt frukt nu!!

PIZZA!!! skulle jag vilja äta!!!
  • cajsasmamma
    racer x skrev 2010-09-26 15:07:27 följande:
    man blir aldrig för gammal för pannkakor. så e de bara
    Ja SÅ är det!!!

Hihihi nu ringde min pappa till min mamma och fråga hur man gör pannkakssmet!!!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-26 15:18:14 följande:
    hehe då är min son den ENDA nog som INTE gillar pannkakor
    Hehe!!! Ojdå!!
  • cajsasmamma

jag vart förresten jätteglad när jag kom i ett jeans igår Skrattande och jag har bara tränat 2veckor nu och äter som vanligt!!!

• cajsasmamma

mumsat plättar som det blev till slut :) ska ta in hästarna och åka hem dusch och läsa och bara ta det lugnt i en heltimme innan yrvädret kommer hem!!!

• cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-26 18:26:17 följande:
    Hmmm insåg precis att ja inte börjar skolan förrän halv 13 imorgon.. så funderar på om ja ska åka o simma då ja lämnar sonen kl 10 på morgonen.. funderar på va ja ska hitta på... undrar om man skulle kunna simma med knät.. heeelt uteslutet och ut och gå..
    åk o simma!!!
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-26 18:29:25 följande:
    Ska roa mig med att ringa VC imorgon och få en tid för axeln. Trots voltaren gel + lite starkare painkillers så har jag fortfarande ont

Jag är dock livrädd för att få en kortisonspruta *nålfobi*
    AJAJ!!

men du det är ingen fara med nålar!!! det gör ju inte ens ont!!!
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-26 18:33:53 följande:
    Mja.... jag svimmar.... är grymt ologiskt rädd för nålar, även om det inte gör ont. Kan inte gå till tandis utan lugnande + lustgas.... gråter som en unge vid bedövning eller vaccination... Gråter

Men tatuera mig kan jag Obestämd
    Hmmm konstigt... fast kan man inte få gå på nån vänja-sig-vid-nålar kurs??? har för mig att en kompis till min pappa gjorde ...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D