HäckHäxan skrev 2010-09-25 01:37:25 följande:
Förstår den där paniken.
När jag och mitt ex träffades så var livet väldigt turbulent för mig, vi bestämde att bara ses på helgerna, iaf allt gick fort och vips så var han liksom där under hela veckan, fast vi bestämt helger, jag pluggade och försökte få mitt liv att fungera. Nåja iaf jag fick panik, så när vi tog en dusch ihop så bara jag vräkte ur mig att antingen så backar vi det här jävla bandet några veckor och återgår till helger eller så kan du stå här för jag kommer springa åt ett helt annat håll, jag får panik.
Nåja, han ansåg att om valet var att förlora mig eller backa och lugna ner sig, så tja då lät backa som en bra ide. Så gjorde vi och så fort de liksom blev bestämt så så försvann min panik och den återkom liksom inte så starkt även när han vips var där en vardag eller fler
Han är en av mina bästa vänner idag och vi fick det iaf att fungera i några år.
Tror man måste få fram budskapet på riktigt så att de verkligen fattar och inte bara tror att man vill höra deras bedyrande om livet ut osv.
Sen vad är ett normalt förhållande, den mallen lägger man ju ihop, ingen annan kan ger en den
Låter som ett bra förhållande för mig att bara träffas p åhelger eller varför inte v.v??
Eller så måste man hitta nånsom är som jag, och har samma intressen här i livet som jag har!