-
nej ...mer glädje i livet,, vill vi ha !!!Isnogood skrev 2010-08-02 19:36:21 följande:En aning va... sånt är livet...
-
Är väl så att det hänger på båda, är väl inte bara en persons fel ??, eller ??, Skulle nån stressa fram, som ex, skulle jag oxo backa, o undra, men alla är vi olika , o tur är väl detMajuutschi skrev 2010-08-05 21:55:39 följande:Men vilken skit!!! Vad är det med alla killar egentligen? Var hittar du dom? Puckon!
-
öhh pratar vi efter 3 dygn ??, skojar ni eller.. man känner ju inte ens nån då, skulle aldrig lämna ut msn , mob nr så fort , med tanke på alla hmm ja som finns där ute...oj......sonen08 skrev 2010-08-05 22:00:41 följande:hehe på samma sätt som ja pratar med dig men på annan sida vildawebben..
Men men som sagt ja har min son nu så ja är starkare och kan gå vidare.. men visst de känns surt när vi har pratat i 3 dygn och han är online men svarar inte han har skicka gullig sms som ja fått när ja vaknar och lär sakna de lite... trodde verkligen de skulle li av och ses fyyyyyy började tycka bra om han och var intresserad är inte kär men intresserad av han... och trodde verkligen inte detta skulle ske.... nu ska ja böla lite för att orka gå vidare....han verka ju inte bry sig... eller så är han inte hemma för han skulle ha kompisar över idag... men ändå....känns B när de verkligen klickar till så bra men de var väl för bra för o vara sant... -
Skulle just säga det.. finns ju dom ärliga, som är bra, , varför skall man misstro folk ?, men ifs vissa har lite svårt för sanningen ,både att ta den, eller säga / skriva den, men sånt märker man rätt fort, o då är det bye bye...figurehead skrev 2010-08-05 22:06:18 följande:eller så missar du den killen som är så bra som han utlovar sig att vara.
-
Majuutschi skrev 2010-08-05 22:19:11 följande:Tyvärr finns det så himla många som ljuger o spelar spel... Dom förstör för dom ärliga...
jo tack..råkat ut för såna tjejer, som leker..eller snackar med typ flera, eller springer dejtar massa, jag trodde man kunde koncentrera sin fokus på en person i taget, men ack så fel jag hade...
Tro fan, om man snart hellre väljer vara singel......
-
figurehead skrev 2010-08-05 22:24:04 följande:jag med,
dejtade en tjej som sa att hon ville träffas helgen efter igen,
när det var dags för ny dejt fick hon förhinder.
frågade någon vecka senare om hon ville träffas och då berättade hon att hon dejtade en ny kille.
Så jag la ner det där och då.hade jag oxo gjort...jag springer inte efter 10 tjejer, jag lägger min kraft uppmärksamhet på en person åt gången, skulle det inte visa sig fungera, eller att man inte klickar, bra då kan man gå vidare, men inte under tiden. men försöker se om det finns något..sen skall man inte stressa heler men nån måtta får det vara...
jaja så tänker jag, sen får alla andra göra bäst fan dom vill rent ut sagt...
-
Tack för tipset är med där, men tycker den e grötig eller ja inte bra, kanske inte har lagt ner tillräckligt med tid kolla, tja...fan att det inte bara kan komma en söt flicka knacka på dörren, haha, ja just det ,det funkar inte så..Queenie70 skrev 2010-08-05 22:28:47 följande:14 mail hade ramlat in på Vilda de senaste timmarna. ALLA var trevliga Ett var visserligen från en fotfetischist, men han var inte otrevlig han heller....Bara tipsar alltså.
-
ja där skulle jag inte ens gå om jag fick betalt, fy fan....har nog inte varit på krogen på över 20 år, o skulle jag gå ditt, kommer jag nog inse rätt fort varför oxo...får rysningar...Queenie70 skrev 2010-08-05 22:30:28 följande:Tillskillnad från alla normala som hänger på krogen då..
-
Majuutschi skrev 2010-08-05 22:41:55 följande:Jag hade förr en undre gräns på 28 (som egentligen var 30) o en övre gräns på 40 (som egentligen var 38).. Men efter att ha haft en träff med en extremt omogen 35 åring o sen en vecka senare träffat lammköttet (som alltså var 10 år yngre än omogna mc-tokiga 35-åringen) som var hundra gånger mognare så tar jag detdär emd ålder med en nypa salt... Det handlar mer om personlig mognad...
Jag brukar säga att ålder bara är en siffra på ett papper, men kanske är för jag alltid haft så mycket yngre tjejer LOL, Men nu lämnar jag er en stund, har en vovve som skall ut kissa, bild finns i galeriet om nån är intresserad, snokade hos dig "figurehead", söt vovve !!!....återkommer...
be nice...
-
Tack o känner mig som 25 lolsonen08 skrev 2010-08-05 22:55:32 följande:söt vovve men du ser inte ut o vara 42 år snare 38.