-
och skriker nu skall blodet flyta :D,Isnogood skrev 2010-08-02 01:50:17 följande:Vildvittrorna, de stora "skrämmande" fåglarna som de gömmer sig för, de attackerar dem o drar i ronjas hår... De är svarta på ovansidan o vita på undersidan, de har ju bröst för bövelen..! DÅ borde du väl veta..!?!
-
Isnogood skrev 2010-08-02 01:57:04 följande:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Faan...det hade JAG glömt
Hej förestenhej hej , long time no se , hoppas livet o hästar etc lever o frodas...
går det bra med hålla inne killar med el stängsel, eller har dom flytt :D
-
Isnogood skrev 2010-08-02 02:01:57 följande:
Joo då, livet frodas men det är attans svårt att få männen kvar trots starkström i stängslena
Va ska en kvinna va tvungen att GÖRA för att fånga en karl egentligen..?
"Klappar katten"undrar det samma, fast omvänt kön då haha, Kanske skall prova binda fast men då får jag nog betald semester haha, alla som anmäler sig för bli bundna ,räcker upp en hand LOL, ..Har du testat växel ström kontra likström, eller höja volten ??
"klappar på hunden istället"
-
Fletcher Reed skrev 2010-08-02 02:05:51 följande:Jag har nog alldeles för många liggandes osedda innan de blir dags för den, beställde precis hem 6 st "nya"
Bla 4 Jim Carrey och en gammal klassiker med James Belushi :)Beställa, kallar man det så nu när man tankar
-
Låter inte dumt alls....men hmm var ju det där med betald semester, känns mindre lockande,....Fletcher Reed skrev 2010-08-02 02:06:48 följande:Hönsnät, innanför fårnät och elektrifiera hela skiten!
-
Fletcher Reed skrev 2010-08-02 02:12:24 följande:Garanterar att det är beställt och levereras postvägledes :)
ush.. låter inte bra, måste va skadligt för miljön , avgaser o slösa på papper hehe...
måste vara bättre tanka......infomation wants to be free
Inget sagt jag tankar eller vet hur man gör LOL......
-
Isnogood skrev 2010-08-02 02:14:10 följande:"Räcker upp en hand"
(Synns inte det tämligen tydligt på min avatar..? )
"Känner mig förbisedd"
ha ha ha, njae...börjar ge upp det där om att fånga någon med hjälp av ström...e ju så attans dyrt med el nu för tiden...
"Försöker komma på någe annat smart"
Är det svårt o lära sig kasta lasso tro..?kan du kasta neråt i landet eller hmm uppåt ,kanske var nu du bodde) skäms lite..så kan vi binda sen med lassot .. haha, 2 flugor i en smäll typ ......
-
Fletcher Reed skrev 2010-08-02 02:17:18 följande:Det är något perverst tillfredställande med att få hålla fodralet i handen samtidigt som man beundrar sin samling
Jag drar ner persiennerna så ser jag inte om miljön tar skadaHåller med o säger inte hur många dvd står i bokhyllorna för då kommer män med vita tröjor, och man får krama sig själv , men inget sagt, som sagt om slösa på miljön..möjligen el räkningen & bandbredd
-
natti natti...funderar på film , frågan är bara vad.. så många val,Fletcher Reed skrev 2010-08-02 02:20:33 följande:Nej nu ger jag fan i detta. God natt!
-
Isnogood skrev 2010-08-02 02:22:53 följande:Ja bor ungefär på mitten
fast...med min pricksäkerhet så spelar det nog inte någon roll åt vilket håll ja siktar mot, för ja e så djävla kass på o träffa så du får snällt springa efter ögglan o kasta dig i denhaha det är så , håller mig undan och kollar vart repet landar då, Här e det lite mer neråt än mitten, dvs halland, Närmare bestämt Kungsbacka trakten, men det kanske du kommer ihåg...Är det någon speciell färg på repet "ler"..