• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2011-04-09 21:04:40 följande:
    ahaa men dit går inte pendeln...
    Men till grannorten..bara 2 mil sen... går både tåg o buss där i mellan
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-04-09 21:04:40 följande:
    ahaa men dit går inte pendeln...
    CLEVERGRL!!
  • Cee
    Metal skrev 2011-04-09 21:07:27 följande:
    Jo, jag vet hur det är, jag övervägde länge att bara stanna för barnens skull, men sen kom jag på att det vore värsta björntjänsten mot dem att leva i en kärlekslös relation med allt vad det innebär. Lycka till som sagt, vad du än bestämmer dig för att göra.
    Tack!!!
    men inget frieri då?? TUSAN!! Tungan uteTungan ute

Nä du.. kärlekslösa relationer är inget man ska lära sina barn att leva i.... så bättre att gå vidare o försöka bli lycklig... har aldrig! ångrat seperationen med gummans pappa...även om det e förbannat ensamt många ggr o jag inget hellre vill än leva familjeliv... men antingen får det vara helt rätt eller inte alls... (sa hon som stått ut med grodan i flera mån Tungan ute)
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-04-09 21:07:59 följande:
    Min systers ena  hund bruka ut försöka sig på och utrota grodor
    Kan jag få låna den?? Om han tillintegör grodan så vet jag juh att han var en äkta grodjävel..o låter han honom vara så kanske det döljer sig en prins där under iaf Tungan ute

undrar just vad det är för djur som utrotar alla MÄN??? För dem är det juh betydligt färre utav? *funderar* Tungan ute
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-04-09 21:09:04 följande:
    det låter ju toppen kanske man nångång kan komma och hälsa på dig där :)
    ja du ser... Sverige är inte oändligt!!!

Vi pratade juh om o Cruisa till Visingsö i sommar m MP o AC...
  • Cee
    Metal skrev 2011-04-09 21:10:12 följande:
    Jag har en igelkott på tomten som tar ormar, grodor och gud vet allt, jag får skicka honom/henne i ett paket till den drabbade...
    Den drabbade....hummm..e det jag eller grodan....Obestämd Tungan ute Hoppas du menade mig..fast den skulle utrota honom... Tungan ute
  • Cee
    jejosa skrev 2011-04-09 21:11:41 följande:
    gokväll i tråden
    Go' kvällen gumman!!! long time no cee Tungan ute
  • Cee
    Metal skrev 2011-04-09 21:15:51 följande:
    Haha, man ska aldrig säga aldrig... Skrattande

Visst är det lätt att vara efterklok i många lägen. Jag är kluven där vad gäller mitt förra förhållande.
    När jag sitter här med facit i handen så ångrar jag givetvis mig och skäms som en liten hund att jag blev ihop med henne.
    MEN jag kommer aldrig att ångra de två barn vi fick ihop som är min stora lycka i livet, så det är en avvägning man får göra helt enkelt, så man kan väl säga att det var både på gott och ont...
    Aha! Men då förlorra jag inte hoppet helt ännu o ser till att hålla kalenderna lite öppen ändå Tungan ute

Samma här... kan beskylla mgi själv väldigt mkt för läget jag o gumman är i nu.. banna mig själv för att jag skulle ha varit klokare o inte så naiv... förbanna den dagen jag gick på lögnerna, att jag inte drog mig ur tidigare...

MEN hur eller hur så kom min Lillstumpa till mgi genom den relationen... o henne kommer jag aldrig att ångra eller önska bort...bara önska att det varit andra omständigheter som hon kommit under...
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-04-09 21:17:31 följande:
    Allt väl här... lite ensamt bara... men det blir annorlunda nästa helg då är Cajsa hemma och MrC ocg Rivjärnet kommer hit
    det e juh tom så jag börjar längta dit..o dina vägnar!!! Hjärta
  • Cee
    Metal skrev 2011-04-09 21:17:39 följande:
    Ja, det var inte du som var groda, eller hur? Skrattande
    nää..men den drabbade.... Tungan ute Men igelkotten skulle juh äta groda... o grodan e juh aldrig här så...Tungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D