Inlägg från: Fletcher Reed |Visa alla inlägg
  • Fletcher Reed

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Hade jag kunnat välja nu så hade jag valt en ljudeffekt som betyder att jag ramlar in i och råkar ha sönder halva lokalen.

Hej

• Fletcher Reed
    jejosa skrev 2011-02-28 10:36:26 följande:
    Hej på du
    Hej på du?? Har jag misat något på svenskalektionerna? :P
  • Fletcher Reed
    jejosa skrev 2011-02-28 11:12:28 följande:
    nope... men jag har mitt eget sätt att skriva o prata... ;P

ska jag vara petig så heter det iofs missat o inte misat
    Note to self: Jo du grabben det här med sten i glashus, minns du den?? Eeehm, ja.. Joo.... Just det!
  • Fletcher Reed
    racer x3000 skrev 2011-02-28 17:33:34 följande:

Sne bild men på frihand får det bli som det blir..

Häftig artilleripjäs! Bofors?
  • Fletcher Reed
    starchild81 skrev 2011-03-02 00:12:40 följande:
    När du har startat den?
    Jag tänker inte starta den. Då kan ju folk få för sig saker Skrikandes
  • Fletcher Reed
    starchild81 skrev 2011-03-02 00:22:47 följande:
    Jaaa nu sitter du i ett dilemma om du startar den kommer folk tro att du är desperat. Om du bevisar att du har en hög med tjejer med nummerlappar är du inget att ha för att då är du *lösaktig* och då blir de sura som bin.  Du kan starta den anonymt? hahaha
    Huvudet på spiken där Skål
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2011-03-10 21:59:50 följande:
    Olyckan...Ja, klantig som jag är så ramlade jag ner för en trappa Obestämd Största anledningen var nog pga att trapstegen inte är "normalstora" utan väldigt korta+ att de sitter väldigt tätt.
    -Skulle skynda mig nerför o "hakar" fast vänsterskons "hälkant" mot trappsteget ovanför, det tar tvärstopp o jag störtar handlöst frammåt, faller på höft o axel med ett brak o knyck...

Ja...om NÅGON ska lyckas så är det jag....

"suck"
    Isnogood skrev 2011-03-10 21:59:50 följande:
    Olyckan...Ja, klantig som jag är så ramlade jag ner för en trappa Obestämd Största anledningen var nog pga att trapstegen inte är "normalstora" utan väldigt korta+ att de sitter väldigt tätt.
    -Skulle skynda mig nerför o "hakar" fast vänsterskons "hälkant" mot trappsteget ovanför, det tar tvärstopp o jag störtar handlöst frammåt, faller på höft o axel med ett brak o knyck...

Ja...om NÅGON ska lyckas så är det jag....

"suck"
    *faceplant*
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D