Inlägg från: Fletcher Reed |Visa alla inlägg
  • Fletcher Reed

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Ber hemskt mycket om ursäkt men jag bara måste. Har haft denna på hjärnan i flera dagar

• Fletcher Reed
    sugar rush skrev 2010-08-05 21:37:57 följande:
    meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen......Skrikandes kommer aldrig släppa den nu:-S
    My work here is done
  • Fletcher Reed
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 21:38:03 följande:
    Jag älskar Obelix, han är så söt och ser ut att vara mjuk och gosig.
    Han är snäll också :)
  • Fletcher Reed
    sonen08 skrev 2010-08-05 21:45:59 följande:
    ja vet något som inte ni vet ja vet något som inte ni vet hahahaha
    Att konsten att knyppla mjölkpaket är på utdöende??
  • Fletcher Reed
    sonen08 skrev 2010-08-05 22:00:41 följande:
    hehe på samma sätt som ja pratar med dig men på annan sida vildawebben..

Men men som sagt ja har min son nu så ja är starkare och kan gå vidare.. men visst de känns surt när vi har pratat i 3 dygn och han är online men svarar inte han har skicka gullig sms som ja fått när ja vaknar och lär sakna de lite... trodde verkligen de skulle li av och ses fyyyyyy började tycka bra om han och var intresserad är inte kär men intresserad av han... och trodde verkligen inte detta skulle ske.... nu ska ja böla lite för att orka gå vidare....han verka ju inte bry sig... eller så är han inte hemma för han skulle ha kompisar över idag... men ändå....känns B när de verkligen klickar till så bra men de var väl för bra för o vara sant...
    Glöm inte att det ofta kan finnas en väldigt naturlig anledning, en sån enkel som att det står en tom dator hemma och går. Eller han ser på tv med kompisarna eller vad fan som helst. Deppa inte ihop med en gång!
  • Fletcher Reed
    sonen08 skrev 2010-08-05 22:10:01 följande:
    jo de kan ju vara såå enkelt med. men är man inte vid datan på FB så är den vit är man där så är den Grön... och är han inte hemma hur kan den pendla av sig själv????
    Tänkte jag nämner inte sånt, men det har du rätt i. Men man ska fortfarande inte deppa ner sig helt innan man verkligen vet. Har själv vart helt deprimerad utan anledning felra ggr.
  • Fletcher Reed
    Majuutschi skrev 2010-08-05 22:16:12 följande:
    Ja självklart.. Men jag syftade på alla killar sonen råkat ut för... Har varit en hel del puckon där kan jag lova....
    O detdär med att stressa fram nåt är läskigt.. Mitt lammkött jag dejtat började ju prata om att flytta hit till Västerås efter 3-4 dejter.... Jag kan ju lugnt säga att jag fick panik o tog ett stort kliv bakåt o ska prata ordentligt med honom imorn o dra ner honom på jorden ordentligt....
    Lammköt?? Vafan är han 17???
  • Fletcher Reed
    Majuutschi skrev 2010-08-05 22:27:21 följande:
    Nej han ska fylla 25 i oktober.... Det är väldigt ungt för mig....
    Kvinnor och deras åldrar...... SUCK!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D