• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Vad LESS jag blir på detta drama!!!

Grodan sitter fortfarande grön o online på msn o har fortfarande, efter 2 timmar online, inte skickat iväg ens ett hej till mig... SUCK! Men han tycker väl han e duktig nu när han iaf visar sig online för mig för första ggn på en månad!!

O nu maila bundsförvanten.. som gjorde bort sig för mig i helgen... o undra hur läget är o förklarar att min nu mer FD väninna o hans väninna har bestämt sig för att "STYRA ÖVER" mig till att satsa på honom!!!!

Jaaaa..jag kan fortfarande inte annat än gaaapa utav förvåning hur dessa tre människor (som inte gjorde annat än snackade skit om varandra o MIG i fredags) är funtade????!!!!!!! Undra om de ngnsin testat på det där med att prata ärligt o öppet med varandra o andra o insett att människor kanske vill ha något att säga till om själva gällande sitt eget öde???!!!!! O med tanke på att FD väninnan knappt kunde se på mig utan att spotta o fräsa o skapa intriger o berätta saker som hon lovat att hålla tyst om så undrar jag juh verkligen om det verkligen är mitt bästa hon vill???

SSSUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKK!!!

Tänk om alla bara kunde sköta sitt o lämna mig ifred!!!!!!

• Cee
    Sugar skrev 2011-03-03 21:31:23 följande:
    Cee gumman.. vad har hänt???
    Finns folk som inte kan med att jag stängt mitt fotogalleri här utan att balla ur på mig genom att skicka mail på FB!! o anklaga mig!
  • Cee
    Sugar skrev 2011-03-03 21:30:08 följande:
    de e samma här.. så fort man ska surra på msn så ska spotify bort, o ja få inte sitta på internet heller.. då lacka de ur... vilket de gör så småningom ialla fall... irriterande!
    Så där brukar min också vara ibland Skrikandes grymt irriterande!! Men brukar hjälpa om jag rebootar
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-03-03 21:38:53 följande:
    Dumma dator!
    Har lyckast stötta upp den med en tändsticksask för tillfället..så hoppas det håller sig så ett tag
  • Cee
    Sugar skrev 2011-03-03 21:43:28 följande:
    GRATTIS TILL 60 000 gumman du hann före mig me milisekunder

Skål
    SAY WHAT!!!!! O jag som aldrig vinner ngt!!! TJIIIIHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! Se..NU vänder det!!!!! Nu kommer lyckan tillbaka!!!!!!!!! *dansa runt i segerdans!!!!*
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-03-03 21:45:38 följande:
    SBT = skit bakom tangentbordet
    Error 40 = felet finns ca 40cm från skärmen
    id 10 t = ID10T  
    HEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHE
  • Cee
    Plantagen skrev 2011-03-03 21:48:41 följande:
    Good luck till 70k.. den ska JAG ta
    *hehehehehe...lycka till
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-03-03 21:49:21 följande:
    ta bilen någon dag och kom och hälsa på mig, ta med datorn så vinner du en fri lagning av den
    Ska bara fixa mig ett extra jobb, spara ihop pengar, köpa mig en bil..o sne kommer jag Tungan ute
  • Cee
    Sugar skrev 2011-03-03 21:50:08 följande:
    hooogachacka hooogachacka.... ser dig flaxa med armar o stampa med fötter framför mig...
    lägerelden sprakar och grisen grillas....
    Hur kunde du se det?????!!!! Det är juh ändå en bit bort.... kanske är den fiiin fiiina meeeegastora lägerelden som avslöjade mig Tungan ute
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-03-03 21:51:18 följande:
    Nej nu ger jag upp för ikväll.. Hann inte läsa ikapp.... Är för febrig o snuvig o hostig så jag orkar inte sitta här nå mer.. Gråter Men imorn är det fredag o då ska daddy få ta hand om mig..  Drömmer

Gonatt o sov gott mina härliga trådisar!
    Dröm om mig!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam! {#emotions_dlg.flower} 
    Natti natt stackars lilla gumman!!!!! Vi är glada för den lilla stund du orkade med oss i kväll även om du inte hann i kapp... KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAA;!!!! o krya på dig!!!! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D