Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
Vad LESS jag blir på detta drama!!!
Grodan sitter fortfarande grön o online på msn o har fortfarande, efter 2 timmar online, inte skickat iväg ens ett hej till mig... SUCK! Men han tycker väl han e duktig nu när han iaf visar sig online för mig för första ggn på en månad!!
O nu maila bundsförvanten.. som gjorde bort sig för mig i helgen... o undra hur läget är o förklarar att min nu mer FD väninna o hans väninna har bestämt sig för att "STYRA ÖVER" mig till att satsa på honom!!!!
Jaaaa..jag kan fortfarande inte annat än gaaapa utav förvåning hur dessa tre människor (som inte gjorde annat än snackade skit om varandra o MIG i fredags) är funtade????!!!!!!! Undra om de ngnsin testat på det där med att prata ärligt o öppet med varandra o andra o insett att människor kanske vill ha något att säga till om själva gällande sitt eget öde???!!!!! O med tanke på att FD väninnan knappt kunde se på mig utan att spotta o fräsa o skapa intriger o berätta saker som hon lovat att hålla tyst om så undrar jag juh verkligen om det verkligen är mitt bästa hon vill???
SSSUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKK!!!
Tänk om alla bara kunde sköta sitt o lämna mig ifred!!!!!!