• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2011-03-03 09:41:06 följande:
    ahh... då får vi höra sen hur det var

jag vet inte om jag vågar ge mig på att nån talar om vad som ska hända... man vill ju bara höra bra saker o så är ju inte livet hela tiden Tungan ute

hehe ja just den där vette sjutton vad den ska betyda... vs Tungan ute - ser ingen likhet liksom

ja nu har det varit mer än en vecka sen vi sågs sist... ska onekligen bli trevligt Drömmer
    Hon berättar inga tråkigheter o man får själv säga inom vilka områden man vill att hon ska berätta, så det e lugnt. Men man kan juh bli påverkad utav det hon säger... brukar känna mig lite peppad o lättad o DET behöver jag verkligen nu!!  Så kan juh vara värt ett försök

Mmmmhmm..förstår att det ska bli suuupermyyyyys för er!! Härligt hääärligt hääärligt
  • Cee
    jejosa skrev 2011-03-03 09:45:01 följande:
    haha... om du kollar lite andra källor ser du att det handlar om ett hormon som utsöndras vid beröring, inte bara amning... silly... allt som står på wikipedia is the rule??

den ser till att de hormoner som utsöndras vid felaktig stress dämpas
    www.medicallink.se/news/shownews.cfm?newsid=1...
    Jag brukar få en jääääkligt förhöjd enodorfinnivå jag istället Tungan ute
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-03-03 09:46:11 följande:
    Morning ppl
    Morrn morrn
  • Cee
    Plantagen skrev 2011-03-03 09:59:37 följande:
    Ja. Det låter som om du behöver en eller två
    Mm..skulle behöva en hel drööös utav dem... men då faller styrkemuren o den måste allt sitta uppe ett tag till Obestämd

Men tack söta ändå..tanken värmer
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-03-03 10:03:42 följande:
    God Dagens syster yster!!!
    idag känns huvudet bättre... men ska snart få tabletter för järnbristen och sen gäller det att äta massor med blodpudding och annan järnberikad mat!!
    God dagens!

Bläää för blodpudding... Obestämd

Men finns juh annat järnrikt...broccoli, ruccola, skaldjur o så c-vitaminrik juice till det så ubblas upptaget... MUMS!!

Hoppas det vänder snart..men ger sig nog snart m hjälp utav tabletter! Skönt att du kom på orsaken iaf
  • Cee
    jejosa skrev 2011-03-03 10:09:05 följande:
    aha... alla sätt att bli på bra humör är bra utom de dåliga - så go for it

jopp! första gången vi är helt barnlediga oxå... sooooooovmorgon Drömmer
    ååååhhhhhhhhhhhhhh..vad härligt att bara få rå om er själva!!!!!!!!! Komemr bli en riktig suuuperhelg för er då!! Vad härligt!!
  • Cee
    starchild81 skrev 2011-03-03 10:18:09 följande:
    Gooooood morgon alla.

Och ger Cee en bonuskram....
    Tack söta söta! Ni är för goa allihopa!!

Värmer så mkt!!!

Tack alla!! Hjärta
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-03-03 10:20:13 följande:
    God dagens...
    trevlig att se dig här igen Cee... vi finns här för dig om du behöver prata ut...

Jag gillar blodpudding men skaldjur är goare!!!
    TACK gumman!!!!! {#emotions_dlg.flower}
  • Cee

Nähä..suck..nu lyckas jag inte få kontakt mellan laddare o dator igen.. så bäst att stänga ner..

ha en underbar dag alla goigar!!!! KRAAAAM!!

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D