• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Ger mig för ikväll!!

TACK sötingar för all värme!!!!! Hjärta

Ha det så supergott!! KRAM!

• Cee
    Plantagen skrev 2011-03-02 21:25:41 följande:
    Har en superstory som avslutning om du orkar va kvar
    Bring it on!!!!!!
  • Cee
    Plantagen skrev 2011-03-02 21:29:02 följande:
    En anka går in i en bar och frågar bartendern: "Har du bröd?"

Bartendern: "Nej."

Ankan: "Har du bröd?"

Bartendern: "Nej, vi har inget bröd"

Bartendern: "Nej vi har inget jävla bröd här!"

Bartendern: "Nej! Är du döv eller? Vi har inget jävla bröd här! Frågar du om jag har bröd en gång till så spikar jag fast din jävla näbb i bardisken din irriterande jävel!"

Ankan: "Har du spik?"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

TACK!!!

NU bye bye alla!! Kram på er!
  • Cee

TÄNK att nu har jag tydligen lyckats vara otrevlig i min frånvaro igen... Hur sjutton lyckas jag?!!

O till er alla... för jag antar att det var det här som var kruxet..eller?????.....
    .....Jag tar ibland bort min profilbild och jag blockar i bland mitt fotogalleri för att jag ibland känner att jag vill vara lite anonym då jag i denna tråd ibland skriver rätt personligt...o tyvärr är det juh mååånga som hänger här på FL som säkert känner ngn som känner ngn som känner mig el dyl....

O jag e inte jättehaj på detta o orkar inte flytta alla min kort till ngt nytt fotoalbum o då får jag blocka min sida för att folk inte ska se mina kort.....

Just nu e det ledsamt o jag e sårad o jag har lust att krypa in i min lilla kokong o inte vara sååå värst outgoing.. så ja, då stänger jag till lite...

Det är INGET som har ngt med ngn utav er att göra!!

DOCK gillar jag INTE att få anklagelser via mail från en blockerad användare på FB!!!!!.. o dessutom gillar jag inte att bli anklagad för ngt som jag aldrig påstått eller låtit påskina eller ens snuddat vid...

O det där är verkligen det SISTA jag behöver just nu!! Det har varit såå mkt skit senaste veckan.. jag e hjärtekrossad från många olika håll.. så att vissa skapar ännu mer intriger här! från ingenting!! det vore hemskt trevligt om jag kunde få slippa det!!!!

TACK för mig!!!!! O tack för ett fruktansvärt "trevligt" uppvaknande på en redan crapy morning...

• Cee
    jejosa skrev 2011-03-03 08:27:15 följande:
    oj... det lät inte som ett värst toppen uppvaknande...
    jag blir så trött på folk som lägger sig i o bråkar... skit i såna energitjuvar... tycker synd om såna människor som inte klarar av att sköta sitt utan måste klanka ner på andra! *suck*

jag tycker det är trevligt när du dyker upp här o struntar högaktningsfullt i om du har kort eller inte kort på dig, det är ju ditt val - eller hur!

hoppas torsdagen blir lite bättre - försök släppa andras plumpa kommentarer o mail om dig o ditt...
    Trivelina skrev 2011-03-03 08:48:03 följande:
    Goood morgon!!!
     och mindre god för vissa såg jag. Hoppas det blir bra snart Cee.

Nåja kanske lite mindre bra för mig oxå (gnäll gnäll) har fått avboka tandläkaren för jag har feber o är hostig. Fick boka av nästa vecka oxå för säkherhets skull.. :( kommer ta evigheter innan tanden blir fixad!
    TACK sötnosar!! det värmer!!!

Det handlar väl mest om att ngn tar illa vid sig utan att jag gjort ngt...o då öser ur sig gentemot mig..när det som sagt inte haft ngt med människan att göra!!!

Så blockar jag mina kort så gör jag det för min skull o inte för att reta ngn annan eller såra heller för den delen.. o att snoka upp mig på FB för det o börja skälla en massa o sen vara blockerad så man inte kan svara....ja, vad säger man.. SUCK!! jag har inte energi till sådant nu.. jag kämpar med att klara av dagen o gumman o inte gråta o tänka för mycket, det räcker!

Hoppas också dagen kan bli bättre.. men det är TUNGT o ännu är inget uppklarat så är svårt att komma ur den känslan. men kl 12 har jag telefontid med ett sierska kan juh alltid muntra upp lite Sen har jag en helgo praktikant  på jobbet nu, e skönt att ha henne o prata m o slippa jobba ensam i em Så jaaa.. överlever nog denna dag med.. men helst hade jag velat snabbspola fram ngn månad iaf :-/

Hoppas du får en toppendag Jejosa o att det snart blir lite mys med prinsen igen

Trivelina, hoppas febern ger med sig snart o att det ordnar sig med din tand..e så tråkigt när man får skjuta upp sådant där när man bara vill ha det gjort :-S

TACK igen söta ni för värmen o omtanken!!! Hjärta
  • Cee
    MrC skrev 2011-03-03 09:03:30 följande:
    CM skyller huvudvärken på hjärnbrist. Jag tror mer på C-brist!  Drömmer
  • Cee
    jejosa skrev 2011-03-03 09:09:14 följande:
    som sagt... strunta i såna som inte har med ditt liv att göra... det tar upp så mycket onödig tid av dig o du har ju annat att fokusera på

åhå... en sierska... sånt har jag aldrig vågat mig på Tungan ute

tack, det blir det nog... får ju besök redan imorgon förmiddag Drömmer

{#emotions_dlg.flower}
    Jorå..jag har ringt henne ett par ggr tidigare...

E mammas vänninas vännina...

Mamma e STÖRSTA skeptikern som finns... så hon o jag o hennes vännina beställde alla tid inom loppet utav en vecka första ggn... o ärlig talat så stämde det mesta utav vad hon sa.. o inget utav vad hon sagt till en person stämde på de andra personerna...  så lite spännande e det allt =)

Hon e anlitad utav flera VD på ngr utav Sveriges största företag..

Så vi får la se om det blir ngt vettigt denna ggn... känner mig en aaaaaaaaaaaaaaaning skeptisk till sådant här nu för tiden... men kul kan det vara iaf... behöver ngt som skakar om mig lite nu..

Hehehe insåg precis genom mitt förra inlägg att : - p inte alls blir en smiley med utsräckt tunga.. utan en pusssmiley  Tungan ute

Myyys att du får besök så pass tidigt gumman fast kan tänka mig att väntan o längtan har varit lång nog ändå :/ Hoppas tiden dit rullar på rätt kvickt iaf!!
  • Cee
    Plantagen skrev 2011-03-03 09:23:12 följande:
    Vore dagen inte tråkigt om den inte starta med en stänk av Plantan? (o nää, inte sånt stänk)
    Hehehehehehehe.... morrn morrn sockerbullen! Nu fick du mig iaf att dra på smilebanden... Tackar!
  • Cee
    Plantagen skrev 2011-03-03 09:25:36 följande:
    Hej på du. Ska vi kramas lite?
    *hehe..kramas???
  • Cee
    Plantagen skrev 2011-03-03 09:27:14 följande:
    Va bra. Det är det som är lite utav meningen {#emotions_dlg.flower}
    TACK söta du..det hjälper
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D