Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
Ger mig för ikväll!!
TACK sötingar för all värme!!!!!
Ha det så supergott!! KRAM!
Ger mig för ikväll!!
TACK sötingar för all värme!!!!!
Ha det så supergott!! KRAM!
TÄNK att nu har jag tydligen lyckats vara otrevlig i min frånvaro igen... Hur sjutton lyckas jag?!!
O till er alla... för jag antar att det var det här som var kruxet..eller?????.....
.....Jag tar ibland bort min profilbild och jag blockar i bland mitt fotogalleri för att jag ibland känner att jag vill vara lite anonym då jag i denna tråd ibland skriver rätt personligt...o tyvärr är det juh mååånga som hänger här på FL som säkert känner ngn som känner ngn som känner mig el dyl....
O jag e inte jättehaj på detta o orkar inte flytta alla min kort till ngt nytt fotoalbum o då får jag blocka min sida för att folk inte ska se mina kort.....
Just nu e det ledsamt o jag e sårad o jag har lust att krypa in i min lilla kokong o inte vara sååå värst outgoing.. så ja, då stänger jag till lite...
Det är INGET som har ngt med ngn utav er att göra!!
DOCK gillar jag INTE att få anklagelser via mail från en blockerad användare på FB!!!!!.. o dessutom gillar jag inte att bli anklagad för ngt som jag aldrig påstått eller låtit påskina eller ens snuddat vid...
O det där är verkligen det SISTA jag behöver just nu!! Det har varit såå mkt skit senaste veckan.. jag e hjärtekrossad från många olika håll.. så att vissa skapar ännu mer intriger här! från ingenting!! det vore hemskt trevligt om jag kunde få slippa det!!!!
TACK för mig!!!!! O tack för ett fruktansvärt "trevligt" uppvaknande på en redan crapy morning...