• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

starchild81 skrev 2011-03-02 20:42:48 följande:
    Lätt fixat skrattar Grebbestad it is =) Kolla här vi flyttar ihop där skippar alla mellansted loool skrattar =P Skämt åt sido. Gör som tjejpolaren gjorde sök på ditt efternamn på Facebook ta den första killen o adda börja prata med han sedan klickar det o vipps 4 år senare gifter du dig o skaffa barn. FIXAT

Nä men det är fint där jag är ifrån Smögen/Hunnebostrand har varit mkt i Grebbestad. Har en gammal polare som bor i Fjällbacka
    *hehehehehe..AHA! E det SÅ man gör!! ;P

Smögen e inte min favvorit..det har blivit lite för exploaterat för min smak :S Grebbestad e alldeles lagom litet o pitoreskt Men njae... skulle inte vilja bo där året runt :S Eksjö e kanon!
  • Cee
    starchild81 skrev 2011-03-02 20:42:48 följande:
    Lätt fixat skrattar Grebbestad it is =) Kolla här vi flyttar ihop där skippar alla mellansted loool skrattar =P Skämt åt sido. Gör som tjejpolaren gjorde sök på ditt efternamn på Facebook ta den första killen o adda börja prata med han sedan klickar det o vipps 4 år senare gifter du dig o skaffa barn. FIXAT

Nä men det är fint där jag är ifrån Smögen/Hunnebostrand har varit mkt i Grebbestad. Har en gammal polare som bor i Fjällbacka
    Huummm..fick upp syrrans man :S Kan kanske bli liiite väl invecklat Tungan ute
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-03-02 20:42:54 följande:
    Ska försöka se till så att du somnar med ett leende när du lägger dig..
    Tyvärr är det ingen större risk..e såå mkt tårar o ont i hjärtat nu.. men det måste väl få komma, det e nog bra.. Men TACK sööta för omtanken {#emotions_dlg.flower}
  • Cee
    pappa478 skrev 2011-03-02 20:44:22 följande:
    Nu är ni ju nästan hemma hos mej och rör :P 
    Jassååå... vart hör han hemma då???
  • Cee
    Sugar skrev 2011-03-02 20:53:40 följande:
    haha, lyckades ja få en tyst planta????

i did the impossible!!!!
    *våååååååågeeeeeeeeeeeeeeeeen*
  • Cee
    Plantagen skrev 2011-03-02 20:58:00 följande:
    Tss... Hennes inlägg va nog inte så genomtänkt..
    Äsch! TYST med dig!!!! Tungan ute
  • Cee
    Plantagen skrev 2011-03-02 20:58:55 följande:
    Try Plantan. han kan få vem som helst att somna med ett smile. Han kan va rätt rolig ibland :)
    O jo! Det vet jag allt... Tungan ute men när jag lägger mig är jag ändå väldigt ensam m mina sårade känslor och hjärtesorg...  Men e som sagt säkert nyttigt på ngt sätt
  • Cee
    Plantagen skrev 2011-03-02 21:00:04 följande:
    Nä. Jag pratar tom. i sömnen
  • Cee
    Plantagen skrev 2011-03-02 21:09:43 följande:
    Mm.... Det va 2 tomater som skulle gå över en väg......
    aaahhhhhhhhhhhhhhaaaa... o vad sa de då????? Tungan ute
  • Cee
    Plantagen skrev 2011-03-02 21:15:19 följande:
    Dom sa.... Felix gör det goda godareeeeee
    *hehehehehe....aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ja så var det väl...eller... Tungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D