Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Pejgan skrev 2010-09-25 23:00:58 följande:
    Japp Herremingud vilken cirkus det blev.... Pratat med en kille på nätet som skulle komma förbi baren vi satt på och säga hej.... En stund innan skulle jag bara visa min kompis hans bild... varpå hon harklar sig och säger.. ."eh.. du vet killen jag dejtar? Det är han."

Så... killen dyker upp... hälsar... ser min kompis....... och stannar kvar hela kvällen... ??  Vi var inte direkt trevliga men han höll god min.

Sen... SEN.... fick jag ett mail.... där han säger att han vill träffa mig igen, ensam..  SAY WHAT???

GÖR man så?????
    Hahahaha vilken kille. De enda rätta är ju att ni bägge bara skiter i honom, han är ju tydligen inte värd någon av er!
    Det är en mörk tid i mitt land OCH jag trivs inte ett dugg med det!
  • HäckHäxan
    Pejgan skrev 2010-09-25 23:07:07 följande:
    Lovat varandra något, nej. Mer än att de skulle ses nästa helg.
    Men..... nog är det väl ändå en oskriven regel att man inte dejtar sina kompisars pojkvänner/äkta hälfter/dejter eller ens personer man vet att de är intresserade av?
    Nej det gör man såklart inte. Men ingen av er två visste ju att det var samma karl.
  • HäckHäxan
    sugar rush skrev 2010-09-25 23:15:48 följande:
    nä då e de ju värre....
    ja leker inte med dockor, there you have it!
    *andas ut* PHUUUUUU

*pust, host,pust,host*

Skönt, nu känns du helt som folk igen
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2010-09-25 23:10:20 följande:
    Nej precis,

vilket gör att han känns som en player.

Har själv upplevt nåt liknande i våras.
    Dejtade en tjej, vi bestämde att vi skulle ses igen helgen efter. På veckan hör hon av sig och säger att hon inte kan träffas pga hon ska jobba.

Sen skulle hon ha sina barn två helger i rad. Efter de två helgerna frågar jag om vi ska träffas igen. Hon svarar att hon har börjat träffa någon annan.
    Den är ju också trevlig liksom. Varför kan folk inte bara säga rakt ut, jag är inte intresserad, förstår inte att det skall vara så förbannat svårt. Man kan ju liksom inte tvinga någon att tycka om en. Obestämd

Har råkat ut för många liknande situationer som Pejgan, både jag och min syrra finns på lite sidor OCH ja kan lova att män tror tydligen inte att vi kvinnor som finns där talar med varandra. Vissa är så dumma att de inte ens fattar när man säger, men jag vet att du dejtade min syrra i helgen så lägg ner...

OCH så undrar folk varför man har lite svårt att tro på det motsatta könet ibland.
  • HäckHäxan
    Pejgan skrev 2010-09-25 23:17:26 följande:
    Usch.

Jag är mest arg för att jag inte vill att min kompis ska bli sårad. Fy fan vad ratad hon måste känt sig
    Jo men hellre nu än senare! Jag hoppas verkligen att hon skiter i honom efter detta. Hade det varit jag så hade han åkt på en smäll, ett glas av något över sig, sen hade jag ignorerat honom totalt!

SWEINPÄLS!
  • HäckHäxan
    Pejgan skrev 2010-09-25 23:23:34 följande:
    Nej VI har inte gjort något fel men hur kan HAN tro att vi skulle tycka det var ok?
    För han är en bimbovariant av en man, dom är sånna.
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2010-09-25 23:31:13 följande:
    Nej det är det jag menade med att han är en player,

han är väl en av de där som bokför hur många han ligger med, som om det vore nåt.
    Ehh han har säkert tappat räkningen för länge sen!
    Pejgan skrev 2010-09-25 23:31:33 följande:
    Blä för såna! Tur att jag vet att det finns superfina killar därute.
    Japp, det är ju sånna vi vill ha! Eller iaf jag. Jag vill ha en helyllekille med elefanthud på näsan
  • HäckHäxan
    sugar rush skrev 2010-09-25 23:38:15 följande:
    vilken tur
    MMmmm verkligen, höll ju på att dö så länge som jag höll andan Solig
  • HäckHäxan

Nu säger jag hej så länge, tänkte kolla på Soa innan sängen.

Lite kinapuffar och cola på det

• HäckHäxan
    sugar rush skrev 2010-09-25 23:55:50 följande:
    haha.. ja... ja vill ju helst inte framkalla ett dödsfall såhär på lördagskvällen...
    När de verkar onödigt.

Ha de så gottans nu Kyss
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D