Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2010-09-25 00:05:15 följande:
    Jo men så är det tänkt att vi ska träffs ute, men han verka seriös verkligen!! och det är det som skrämmer mig... klara inte av förhållanden egentligen Obestämd jag vill va fri och obunden, fast ändå träffa den rätt!!! Men den dagen jag träffar mannnen i mitt kanske det känns annorlunda men hittills har det bara vart fel män vid fel tidpunkter i livet!!
    Nope tror inte det spelar någon roll. det handlar om att våga förklara att man är lite hopplös just där, att man kan bli skraj och springa åt andra hålet iaf om man själv faktiskt tycker om den andre. Varför förklarar du bara inte som du skrivit här, jag tror på ärlighet jag
    cajsasmamma skrev 2010-09-24 23:52:12 följande:
    Nja kolla ut och det va några som spydde ute så festen har nog spårat ur Obestämd Prata med en i telefon nyss och han ville o komma träffa mig nästa helgFörvånad vi har iofs prata mycket innan men fan va skraj jag blir på sånt... kör väl strutsen som vanligt!!!
    hahaha jag kunde skrivit de där, strutsen e jag brutalt grym på!!!!
    Det är en mörk tid i mitt land OCH jag trivs inte ett dugg med det!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-09-25 00:24:52 följande:
    Nu är det godnatt för min del, har sovmorgon imorgon !!!!
    Natti sov så gott Solig
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-09-25 01:10:51 följande:
    Kunde inte sova!!!

j-la fjortisar!!!
    Dra över dom så somnar de snart
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-09-25 01:16:17 följande:
    Fan dom har tystnat!!!
    Kanske drog de över varandra då he he.. ja jag vet alldeles för mkt sex i mitt hvudet....
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-09-25 01:22:09 följande:
    Jag är grymt ärlig och jag har förklarat allt detta för honom ( och för ett antal andra som har varit tilltänkta pojkväns matrial) men dom har så himla svårt att förstå att jag aldrig har haft ett normalt förhållande.
    Få panik bara när dom börjar prata om ett liv tillsammas.
    Förstår den där paniken.

När jag och mitt ex träffades så var livet väldigt turbulent för mig, vi bestämde att bara ses på helgerna, iaf allt gick fort och vips så var han liksom där under hela veckan, fast vi bestämt helger, jag pluggade och försökte få mitt liv att fungera. Nåja iaf jag fick panik, så när vi tog en dusch ihop så bara jag vräkte ur mig att antingen så backar vi det här jävla bandet några veckor och återgår till helger eller så kan du stå här för jag kommer springa åt ett helt annat håll, jag får panik.

Nåja, han ansåg att om valet var att förlora mig eller backa och lugna ner sig, så tja då lät backa som en bra ide. Så gjorde vi och så fort de liksom blev bestämt så så försvann min panik och den återkom liksom inte så starkt även när han vips var där en vardag eller fler

Han är en av mina bästa vänner idag och vi fick det iaf att fungera i några år.

Tror man måste få fram budskapet på riktigt så att de verkligen fattar och inte bara tror att man vill höra deras bedyrande om livet ut osv.

Sen vad är ett normalt förhållande, den mallen lägger man ju ihop, ingen annan kan ger en den
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-09-25 02:00:19 följande:
    Låter som ett bra förhållande för mig att bara träffas p åhelger eller varför inte v.v??Glad

Eller så måste man hitta nånsom är som jag, och har samma intressen här i livet som jag har!
    Nja fast man måste ju kunna ha var sitt liv också även om man är tillsamman, tycker jag då iaf...
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-09-25 02:13:16 följande:
    stämmer!!!

men det skulle vara enklare( tror jag iaf) om man hittade med nån som med hade hästföretag eller lantbruk , för då har man lättare att förstå att det inte är ett jobba utan en livstil...
    Jo det är sant... men de kan vara svårt att hitta en kompromiss med en lantbrukare, de jobbar j alla dagar om året oftast

Nä en travkille hade nog varit prima skinka
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-09-25 02:15:23 följande:
    Dom ligger säkert och ha raj-raj överallt nu Flört 

och du skylll på karlbrist om du har för mkt sex i huvudet, det gör jag iaf!!!

Fan om man hade en karl så slapp man ha sexet i huvudetDrömmer
    Ja då kunde man haft sex vart som helt istället

Nu funderar jag på att ta min sjuka kropp i säng, blir ju knappast friskare av att tvinga mig att vara vaken.

sov så gott och tack för ikväll/natt
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-09-25 02:21:11 följande:
    Travkillar jobbar alla dagar med om året Skrattande Nördar som man är!!!
    Jo men de finns ju de som bara är delägare eller bara ägare och bara lägger sig i då och då, men de vet ändå vilket "jobb" det är och har därmed förståelse
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-09-25 02:25:30 följande:
    Jo det är ju sant !!!

kanske ska satsa på en rik hästägare!!! Tungan ute mendet ska en förståndig sån!!!
    Snackade med just en sån inne på klbb6 för ett tag sen
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D