• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2011-02-16 23:32:16 följande:
    Ajdå.. låter som det börjar vara dags att spara ihop till en ny lappare.... Obestämd

Själv skulle jag nog snart behöva en ny laddare till min kära mobil... även om jag börjar misstänka att det kanske är mobilen som snart inte längre vill leka med mig... Men den får itne dö för då måste jag ju sätta mig in i den nya mobilvärlden som inte känns ett dugg lockande... Skrikandes
    jadu..om jag ngnsin fick ngt öra över så kunde man juh börja spara.. men då mpste man juh ha ngt att spara utav också.. jag e juh fattigare än en student Obestämd

MMm.. e otäckt när mobilen börjar lägga av.. för den klarar man juh sig absolut inte utan Obestämd Hoppas den lever länge till gumman!!
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-16 23:32:48 följande:
    Lite väl många för en människa kanske.
    Äsch!! Du e juh karl!! E ingen som höjer ögonbrynen då Tungan ute
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-02-16 23:33:52 följande:
    skärm kan man ju koppla till en extern medans man samlar ihop pengar för att köpa en ny laptop.
    blir ju lite omständigare att man hela tiden måste bära med sig laddaren men går ju iofs sätta en brytning utanför chassit.
    bara höra av dig när det är dags, är ju bara ett par timmars resa till dig :)
    Jag e van att ha med laddaren hela tiden.. för denna har så dålig batteritid Obestämd

So I will!!!
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-02-16 23:37:15 följande:
    misco.se säljer ett par trevliga logitech just nu för 149:-
    spelar ruskigt bra för det priset
    www.misco.se/

har dom själv och förvånas över att det är så bra ljud som det är
    tackar för tipset
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-16 23:38:32 följande:
    Obestämd

Har en förstärkare som står, inget brutalt dock men kan föra oväsen. Har fått den och ja...skickar gärna den vidare.
    humm..en förstärkare... humm... *hehehehehhee... jag e liiite dålig på sådant där.. men inte e det detsamma som högtalare...för visst måste man ha högtakare då också????
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-02-16 23:38:30 följande:
    Nehe du.. det är dom jag helst vill undvika så gott det går... Jag har inte användning av en sån o verkligen inte tid att hålla på med massa appar hit o dit... Dessutom tycker jag om att inte vara uppkopplad o anträffbar hela tiden.... 
    LUGN gumman..finns pensionärsmobiler..som bara gr att ringa o smsa på Tungan ute
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-02-16 23:39:41 följande:
    jag brukar glömma min laddare ;) klarar sig 3h utan :)
    Förvånad Min klarar nog bara 30 min Obestämd
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-02-16 23:40:39 följande:
    skynda fynda, lågt antal kvar nu, jag kommer förmodligen köpa på mig några extra par, vet aldrig när det kan komma till användning
    har inte råd just nu Obestämd
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-02-16 23:41:34 följande:
    Jag var ju föräldraledig innan jag började plugga så jag är van med ännu mindre "inkomst" så jag tycker jag har det rätt gott ställt iaf eftersom jag inte ändrat speciellt mycket på mina vanor.. Men nu höjs ju räntorna så det blir ju lite dyrare med boendet men inte såå mycket.

Det glappar ju när man ska ladda.. O min handfree glappar oxå så den kan jag inte använda.. Skaffade ny laddare i augusti när min förra laddare var så glapp så det gick inte att ens nudda vid mobilen så slutade den ladda... Skrikandes
    har du sonyericsson???
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-16 23:42:34 följande:
    Jo, man måste ju det.
    PUH!!! Jag e inte helt bakom flötet då iaf!!! Tungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D