• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Lellebror skrev 2011-02-16 23:22:24 följande:
    det går att kapa ur lite i chassit och löda fast kabeln direkt istället, har gjort den operationen på ett flertal laptops ( mestadels HP faktiskt )
    Förvånad o jag som har HP... hummm... spännande!! intressant!! Då vet jag vart jag ska vända mig när det brakar samman
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-02-16 23:23:42 följande:
    jobbade i datorbutik och fick in en hyffsad maskin, skumma var att det inte gick att installera windows på den ( trots att den såldes ny med det.
    Så jag installerade den med ubuntu istället, och la på edubuntu på det, funkar kanon o stumpan e så nöjd
    min stumpa har också dator..fast en gammal stationär.. men e skönt att få ha sin egen dator ifred... O den e också arvegods Tungan ute
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-02-16 23:23:53 följande:
    Jag skulle hellre ha minikontoret som syhörna.... Menmen, en dag när jag o daddy bott i vårt stora hus så länge så barnen börjar flytta ut så kommer jag få mitt eget syrum... Drömmer
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-02-16 23:24:31 följande:
    Igen? Se bara till att inte försvinna sådär länge igen som du gjorde förut.... Skrikandes
    mmmhm..har beställt en ny omgång laddarsladdar från USA genom min väninna som varit där som aupair.. men nu har hon kommit hem o sladdarna brukar inte klara sig såå länge :S O nu sitter glappet mer i själva kontakten i datorn.. o så börjar skärmen ge med sig nu med :S
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-02-16 23:26:10 följande:
    jag har 3 tjocktv en 29" i storarummet, 32"w utlånad till en kompis vars tv dog idag, 28" i stumpans rum
    sen har jag en 40" plasma liggande under sängen med trasigt kretskort
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-16 23:29:15 följande:
    Har 3 stationära och en bärbar nu. Fast en av dom stationära ska bort. Skäms
    why rosig gubbe för det??
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-02-16 23:29:57 följande:
    jag tänkte faktiskt att jag skulle gissat på att det var en HP Oskyldig
    retar mig på att laddarkontakten står rätt ut från datorn istället för att vara vinklad 90 grader o ligga intill datorn..e juh det som gör att det så lätt bli glapp :S
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-02-16 23:30:12 följande:
    Tjocktv rular..

Jag har en tjocktv i nåt high-teck märke.. Eller nåt sånt... Exet tyckte det var ett kap när nån sålde den för typ 5000kr för ett antal år sen.. Jag var mest nöjd över att han slutade tjata om platt-tv ett tag...... Tyst 
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-16 23:31:47 följande:
    Å en plattskärm och en tjockskärm som står i källaren. Förrutom den jag har som skärm till denna datorn jag sitter vid nu.
    har en tjickskärm som står också..som gumman hade till sin innan... problemet är att i den fanns det högtalare..men nu när hon fick ny skärm så hade hon inga högtalare, så hon fick ta mina så nu har jag inga..o jag som inet har ngn stereo heller Obestämd Blir inte mkt musik här hemma nu Obestämd
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D