Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Breathless skrev 2010-08-14 14:41:31 följande:
    Här trillar det in män, vissa intressantare än andra Flört, tråkigt bara att alla kommer från södra Sverige, men ett distansförhållande är knappast något jag bangar för.Cool

Jag håller på att rinna bort, det är 27 grader inne, jag vill inte ens veta hur varmt det är ute, solen gassar och luftfuktigheten är det som knäcker en. Duschen jag tog imorse känns helt onödig, är superklibbig på hela kroppen. Solig
    jo tack, var ute i svampskogen idag och var helt genomsvett.

Sen undrar jag hur det gick till när spindlarna fick sin spindelvävslicens. På vävkursen så fick nog alla spindlar lära sig att man lägger sin väv ganska exakt 160 cm från markytan eftersom jag fick väv i ansiktet vartannat steg ungefär. Mycket otrevligt
  • figurehead
    Breathless skrev 2010-08-14 16:27:05 följande:
    Ryser vid blotta tanken. Tyst Spindelväv i ett svettigt ansikte är väl knappast njutningsfullt, det skulle första hela svampplockarupplevelsen (vilket ord Obestämd).

Hur gick det då, hittade du mycket svamp?
    Nej snarare tvärtom, det förkortade min dag i skogen rejält kan jag säga.

Nej, tyvärr hittade jag inte så mycket kantareller. Det är det enda jag plockar. Jag är för dålig på övrig svamp, så jag vågar inte plocka nåt annat.

Trattisar skulle jag kunna tänka mig att plocka men det har jag inte sett ännu.
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-08-14 16:32:28 följande:
    hmmm killen som i början av sommaren flirta med mig och som sen dissa med genom berätta han hade tjej har börjat skriva idag med mig.....de ska tydligen separera men....vet ej va han vill alls..... ja tänker INTE falla dit igen....
    ligg lågt bara,

vill han nåt så hör han ju av sig,
  • figurehead
    Breathless skrev 2010-08-14 16:33:55 följande:
    Älskar kantareller stekta i lite rödlök, vitlök, häll på lite grädde och ät sedan genom att doppa nybakat bröd i det, smarrr.

TRåkigt att du inte hittade så många, vad ska du göra för gott på de du hittade?
    Ok, brukar inte vara så avancerad,

brukar bara steka på dem så man får ur vätskan, sen i med en klick smör så de får färg, sen på med lite salt bara,

sen häller man på svampen över lite gott bröd,

på tal om bröd,

har tänkt utmana mig själv genom att se om jag klarar mig fram till jul utan att köpa något bröd. Och istället baka själv
  • figurehead
    Breathless skrev 2010-08-14 16:40:47 följande:
    Dutti Skrattande

Jag skulle aldrig klara det, då menar ja både bakning och att klara mig utan att köpa bröd. Så om du bakar får du gärna skicka över lite. Flört
    He he,

ska se vad jag kan göra Drömmer

Ska ge mig på en surdeg också. Tycker det verkar skitkul och framförallt så får man ju ett bröd som är både nyttigt och gott. Kanske
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-08-14 16:42:45 följande:
    japp kommer bara svara på de han skriver på...
    sonen08 skrev 2010-08-14 16:43:32 följande:
    ingen anning han ljög rakti  ansiktet för mig att han hade sambo/flickvän...när ja fråga om han var singel...
    ja, ta det lugnt bara,

det ger sig nog ganska snart vad han är intresserad av.
  • figurehead
    Breathless skrev 2010-08-14 16:46:40 följande:
    En man som kan baka, precis vad jag skulle behöva istället för en bakmaskin, finns det något mer du kan. Flört
    jag kan stå och pinka samtidigt
  • figurehead
    Breathless skrev 2010-08-14 17:00:17 följande:
    Nu blev jag imponerad. FörvånadTungan ute
    he he, ja det var ju det som var meningen
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-08-14 17:06:21 följande:
    jo men svårt när de visar sig vara samma idioter ändå efter ett tag...eller så snackar de med mig sen hittar de nån "bättre" ja försöker lägga focus på mig själv nu att gå ner i vikt få ordning här hemma så ja kan ta hem folk utan o känna neej neeej de är exets saker
    jag tror att det viktigaste är ändå att man inte "letar" efter någon. Utan bara leva sitt liv och se vad morgondagen för med sig.

Jag kan känna igen mig lite i det där att man har bra kontakt med någon äver nätet och helt plötsligt har de träffat någon annan istället. Har varit på dejt en gång och bestämt ett ny dejt och när det blev dags så blev det inget eftersom hon hade träffat en ny.
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-08-14 17:50:52 följande:
    sen ja blev singel för 1 år sen har ja INTE haft ett enda förhållande eller jo ett på 2 veckor men då var de han som såg oss som ett par direkt ja vill dejta känna på känslan och låta de dejtas kanske nån månad innan de blir förhållande.. ja vill ta de lungt nu och samtidigt hålla min son utanför de tills de är 1000 % serisöt..
    tycker du har helt rätt inställning,
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D