Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Breathless skrev 2010-08-13 18:36:04 följande:
    Nu väntar jag bara på barnvakten. Tyst

Lilla svarta - lagom urringat slutar under knäna och en grå kofta till och svarta skor med klack, hoppas han gillar.Kyss
    är det urringningen som slutar under knäna?
  • figurehead
    Breathless skrev 2010-08-13 18:38:05 följande:
    Japp, verkar det billigt tycker du? Flört
    nej nej, tror han blir extremt nöjd med det
  • figurehead
    figurehead skrev 2010-08-13 18:47:13 följande:
    nej nej, tror han blir extremt nöjd med det
    Ska kanske passa på att önska lycka till också
  • figurehead
    sugar rush skrev 2010-08-13 20:40:21 följande:
    ja kommer snart.. ska bara mysa med min nybadade krullhåriga lillfsi nu bli de nalle phu saga...
    Puh björn, min Nalle Puh björn
    Och här är han nu
    min käraste vän nalle Puh

• figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-13 20:39:03 följande:
    Nä... är bara koko... 6 tim sammanlagd sömn på 2 nätter som varit fyllda med hosta och känslan av att inte få i mig syre.. + slarv med maten innebär att MP har fått hjärnsläpp och driver runt i andra trådar.... Demon

Här måste jag ju iaf vara hyfsat städad... annars kanske jag skrämmer bort mr right som jag inte vågar dejta iaf
    Skönt att du tar hand om dig som vanligt
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-13 20:53:30 följande:
    Sataa sataa ropisee,
    tili tili tom,
    tili tili tom,
    koko pieni Nalle Puh
    on niin märkä huh huh huh,
    koko pieni Nalle Puh
    on niin märka huh huh huh!

he he,

jag var mer en Aku Ankka poika
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-13 20:54:17 följande:
    Mmm... jag äter iaf nu... första födan sen i onsdags

Varit lite så där stressigt ett par dagar, så man glömmer lätt det där med... mat Drömmer
    bra att du äter iaf,

verkar nästan som att det var du själv som mumsade på chilifrukterna häromdagen
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-13 21:08:46 följande:
    Vi sjunger dendär varje gång det regnar...... Obestämd
    ganska ofta då förstår jag, särskilt den här brittiska sommaren som varit Gråter
  • figurehead
    cajsasmamma skrev 2010-08-14 10:02:34 följande:

Här kommer lite info om mig! Och killar fråga om ni är intresserde svara ärligt om det inte är alltför dum fråga!

Mamma 28år med en dotter som snart fyller 7år . Vart singel väldigt länge men har trivs med det hela tiden.  Jobbar med hästar och håller på och utbilda mig till instruktör inom travsporten. Travet är min stora passion här i livet. , älskar det jag gör och är så himla glad att jag kan försörja mig på min hobby.
    När jag inte jobbar eller inte är i stallet hem. Så umgås jag med min dotter som även hon är hästintresserad men vi verkligen försöker och hitta på lite andra saker ibland :)

Jag gillar annars att pyssla scrapbooking är min andra hobby fast det har tagit en liten time out nu imitt liv pga att inspirationen fattas :)

Jag bor 2mil söder om linköping i en trivsam liten lägenhet med min dotter och våran snarkande hund :) Trivs att bo i lägenheten fast drömmen är att hitta en gård där man kan odla sina egna grönsaker och rotfrukter , men det blir nog inte förrän jag har hittat drömmannen i mitt liv och jag har blivit hemfru ;)

Det jag letar efter  är efter mannen i mitt liv men för att hitta han med stort M måste man dejta och har kul så det är bara att höra av er så får vi se vart det leder. MEN dock så är jag inte ute efter nåt KK förhållande!!!!

Som person är jag envis, har något konstig humor och är grymt ärlig och hatar folk som inte står för det dom tycker och tänker!!!

Ha ha,
    snarkande hund känner jag igen.

Min låg på soffan häromkvällen och snarkade som en 60 årig gubbe
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D