Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

måste erkänna att jag kikar på sommar med Ernst

• figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-12 20:16:51 följande:
    Kräks Kräks Kräks Kräks
    he he,

jag är inte så hemskt förtjust i just Ernst, tycker han har en hel del skumma idéer för sig.

Jag följer det denna säsongen pga projektet att bygga om en masugn till ett bostadshus. Jag bara älskar när man bygger om den typen av byggnader till bostadshus.
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-12 20:45:35 följande:
    Jag spyr över Ernst så jag kan inte ens koll apå nåt program med honom hur intressant det än är... Skrikandes Kräks
    hoppas du aldrig möter han på gatan
  • figurehead
    Cee skrev 2010-08-12 21:04:02 följande:
    TJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FINALLLLLYYYYYYY!!!!!!

I'm back!!!!

MUUUUUUUHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHHAHAHAHHAHAHH! !! ;P
    Välkommen åter
  • figurehead
    Breathless skrev 2010-08-12 21:08:46 följande:
    Ja, då får jag väll ställa in mig på ett flertal uppoffringar i sängen då, suck. Oskyldig
    Måste det bli flertal?

Du kanske träffar rätt direkt?
  • figurehead
    Cee skrev 2010-08-12 21:14:28 följande:
    TACK!!! =)=)=)
    Majuutschi skrev 2010-08-12 21:08:05 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Du har några sidor att läsa ikapp... Jag har läst alla även om jag var utan internet i 3 kvällar...
    *hehehehe..kan tänka mig det :S Ni får uppdatera mig i korta drag skulle jag tro... Huuuuummm..insåg att jag borde beställt minst två sådana däringa sladdjäklar till datorn nu när jag ändå lyckades fixa en..så jag slipper detta igen :S Men tänkte på det liiite försent tyvärr... så nu får jag vara rädd om denna dyrgrip till sladd :S
    Varsågod
  • figurehead
    Cee skrev 2010-08-12 21:15:11 följande:
    Åhhhh...äntligen avklarat! Måste vara såå sköööönt!! =)=)=)
    Skönt att vara oskuld, det tror jag inte, behöva uppleva det igen
  • figurehead
    Breathless skrev 2010-08-12 21:17:45 följande:
    Nu blev jag sugen på sill och färskpotatis. Skrattande
    efter pratet om horisontalhambo
  • figurehead
    Cee skrev 2010-08-12 21:22:13 följande:
    *hehehehehhehehehhee..nnnnjjjjjjjeeee...jag slipper nog gärna det jag med... eller iaf tiden innan ;P O man har juh förkovrat sig en del på vägen o vore juh synd att få börja om igen PUH! ;P

E nog mer hjärtesorgerna man skulle vilja ha ogjorda... men 'ven dem har man juh lärt sig av o vuxit efter..så njaee.. jag e nog nöjd som det är... bara jag kan få min prins snart då!
    håller med, fast inte det om prinsen
  • figurehead
    Cee skrev 2010-08-12 21:28:07 följande:
    *hehehe..ja du..det e knappt så jag minns :P

MMM...fy katten!! 5 cm sladd m två kontakter... en liten koppling mellan laddaren och datorn!! I USA kostar de bara ngr tio i svenska kronor men det kostar 400-600 att få den hitskickad... I GB kostar denna lilla sladdbit 800 -1000kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men kostar inet så mkt att skicka!

Så lösningen som fanns var att köpa en helt ny laddare så följde denna lilla sladd med.. i sverige o de flesta länder säljs den inte lös :S Men då kostar det 700-1000 kr!

MEN som tur är så har jag en vännina som ä'r i USA som au-pair just nu..så hon beställde den där o fick den skickad till sig och postade den sen i fodrat kuvert.. o jag fick allt för 98kr!!!! SKÖÖÖÖNT!! Men tog juh lite tid... men ändå värt det =)=)=)
    Men nu får du se till att hålla den hel,
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D